Üye adı:akcha
Kayıt tarihi:5 Temmuz 2013
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1244
Üye puanı:25
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Konya
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9541,91 Nakit puanı var
T. Puan:9541,91 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
-1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için akcha yorumu ()Kimse alıp satmıyor galiba şuan açık olan borsada. Milim oynamıyor mübarek
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Şuan gram alacak olsak kaç lira mesala
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akcha yorumu ()Yarın akşama kadar evde yokum. Memlekete kabir ziyaretine gideceğim. dolar ı yükseltin emi)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Allah kabul etsin ninova
4BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Arkadaşlar aslında mantık şudur. Nü Altın 108 liradan 80 liraya düşmedi mi. Millet 100 liradan bile altın alırken şimdi neden 80 liraya bile almaya korkuyor. Aslında korkudan değil hırstan. Çünkü daha düşükten alıp daha çok kazanabilmek için. Ama 80 tl den alıp 1- 2 yl bekleyen hiç kimse zarar etmez. Ama sabaha zarar eder o ayrı mesele. Al sat yapanlara değil bu lafım. Yatırım amaçlı bu seviyeler çok uygundur bence
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için akcha yorumu ()Ben gramla çalışmadığım için far etmiyor düşmesi ayda yükselmesi. Ama 1260 ı bekleyin derim. 1283 direncinde kırık şuan. Sabah 7 gibi 10 dolar lık düşüş olacaktır
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Bence en iyi ihtimal 1260 denenecek
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Ninova kardeş aynı durumdayız seninle. Hanımların kuması oldu pc ler )
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Kartal Bayram sadece İslam ülkelerinde var. Ayrıca forex de açık. Çok büyük bir etli olmaz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()10 yıllık tahvil ihalesi biraz hareket yapar ama çok etkii bir veri yok
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Haberim yoktu bak benim. Gece konuşuyorsa önemsizdir konuşma)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Bernanke ne zaman konuşacak
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Ninova bende aynı durumdayım valla : ) ama abartıyorum bende. Bazen yatağa tabletler giriyorum )
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Çağlar ben dinledim hocayı. 1299 dan satış açtım. Bin tl kar var şuanda. Ama 1260 a kadar kapatmayı düşünmüyorum
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Yıldırımtürk Altın konseyi spekülatif amaçlı yaptı o açıklamayı dedi. Çok düşmesini önlemek için
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Ee kaybettikçe Hanım'a ters davranıyoruz tabi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Benim Hanım'da kaybettiğime laf etmiyo zaten: ) tam bernanke konuşacak diye pc başına geçiyorum hanım arkadan lafa başlıyor . Benimle ilgilenmiyorsun sürekli pc başındasın diye. Bende kızıp kapatıyorum ve olan oluyor: ) malum forex çok riskli:
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Yok kavga forex yüzünden değil . Günlük hayat işte. Havadan sudan sebepler. Ama hep önemli veri olduğu güne denk geldi. Pozisyonlara ani müdahale edemedim. Olan oldu. Kısmet işi biraz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için akcha yorumu ()Benim zarar hep forexten rain. Hanımla kavga ettikçe forexte kaybettim )
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için akcha yorumu ()Onlar eski ama şimdiki zarar 3 bin civarı. dolar 1. 94 olması lazım en kötü