ALTIN ONS

$1280.5350

Güncel: 00:59:58

USD/TL

3.6716

00:59:54

EUR/TL

4.3284

00:59:54

PARİTE

1.1781

00:59:54

STERLİN

4.8439

00:59:50
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

PARİTE 1.1781 16:38:05
EUR 4.3284 16:38:05
USD 3.6716 16:38:05
ALTIN ONS $1280.5350 16:38:05

Profil sayfası: Ahmetkansizz_

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Ahmetkansizz_

Kayıt tarihi:13 Ağustos 2017

Son giriş:21 Ağustos 2017 21:57:48

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:74

Üye puanı:1

Takip edilen:4

Baktığı sayfa:Sterlin yorumları ve güncel fiyatları (21.10.2017 09:38:42)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Sence 21. 000 den bitcoine girilir mi yakın bir zamanda çok düşecek diyorlar sanırım bu ayın 25 inde bi fikriniz varmı girmek istiyorum ama terste kalmak istemem

surkentlipaşa için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Bend emerak ediyorum tecrübeli biri çıkarsa birşeyler sorucam

Cpt_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Arkadaşlar sanırım bitcoin alıcam ama ilk alışım olucak 10 bin tl kadar bir para yatırıcam bu işte bilgili olan birileri varmı paribu san gerçekleştirecem?

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Şuanda varmı sizde acaba?

Cpt_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Arkadaşlar sanırım bitcoin alıcam ama ilk alışım olucak 10 bin tl kadar bir para yatırıcam bu işte bilgili olan birileri varmı paribu san gerçekleştirecem?

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Bitcoin 5100 dolar olmuş yokmu bu işr el atan biriler

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Satış da komisyon alıyorla denizbankın borsasını incelerseniz görürsünüz sanırım 5k- 10k arasında 30- 35 tl komisyon alıyorlardı satışlarda

dolarsavar için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Bildiğim kadarıyla komisyon alıyorlar

dolarsavar için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Gaza gelip buralardan almayın çok tehlikeli bence Yinede siz bilirsiniz biraz sabırlı olun en temizi 1. 90 bandından almak

PeLinNn için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Bence kimse gaza gelip gümüş almasın son gün zaten gece kapanıyor piyasa sabretmek önemli geçen hafta 1. 94 den almasaydım bu hafta çokça kar yapardım hayırlısı

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Ahmetkansizz_ yorumu ()

1. 94 den geçen hafta almıştım onu Bile karla çıktım bu gümüş bir Harika dostum

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Bugün sonuna kadar 1. 95 e gelirim

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Gümüşler satıldı gümüş öyle bir imkan veyiyorki sabah ile akşam arasında 3- 4 kuruş kar bırakıyor bu hafta böyle gider benim düşüncem yarın da aynı şekil

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Ahmetkansizz_ yorumu ()

1. 9220 den gümüş alınmıştır gümüş yarın fırlar mı

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Arkadaşlar burdan gümüş alınır mı sizce ? Alan varmı

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

@reis616161 reis dolarları sattım senden haber bekliyorum sence metale gireyimmi dünki gibi bir aksiyon yapar mı ons?

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Ahmetkansizz_ yorumu ()

3. 5461 den dolar satılmıştır dolardan da kar ettik ama çok sıkıntılı bir dönemdi daha da girmem metal en iyisi

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

@reis616161 reis şuanda hızlı düşüş trendinde olan bir para varmı takibinde?

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Arkadaşlar bu dolarla altının gümüş alakası ne dolar ufak hareketlisinde gümüş tavan yapıyor şuanda dolarda tersteyim ordan kazançla çıkıp gümüş alayım diyorum ama ordan kazançlı çıktığımda gümüş 2 lerde olucak galiba biri yardımcı olabilir mi

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Ahmetkansizz_ yorumu ()

gbp den usd geçtim sizce doğru mu yaptım arkadaşlar fikrinize ihtiyacım var

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Ucu açık yorum olmuş cidden kafam karıştı ikisinde çıkıcak mı

Makine_Derki için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Arkadaşlar 4. 53 den siterlindeyim burdan dolara geçmeliymiyim yoksa siterlinde beklemelimiyim?

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Açtırdığınız bankayı rica ederim

dipçioğulları için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Hesap daha aktif olmamış bankanızı arayınız hesap aktif olduğunda onların sistemine düşüyor sizi arasınlar açıldı diye

dipçioğulları için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

@reis616161 reis nerdesin geri gön

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Yok reis tl kalmadı elimdekini beklivem

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

@reis616161 reis gbp almıştım sabah 4. 53 den çok mu yüksekten aldım zararım çıkar mı?

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Tamamdır reis

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

@reis616161 gbp aldım reis 4, 5322 den iyi mi beklemeye geçiuorum senden haber bekliyorum reis

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

o zaman bekleyeyim gbp çok yüksek ve elimdeki tl ile bana fazla bir kar bırakmıyor o yüzden değeri düşük olan madenlere yönelmek istedim

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

@reis616161 reis gbp ye giremedim. sence Gram altın mı gümüş mü reis bu deperlerden alınır mı?

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

O zaman ben sadece gbp alıcam 4. 5338 uygunmudur yoksa yarını bekleyeyim mi

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Hem gbp hem usd mi alıyorum Tam olarak nasıl yapıyorum şuanda tfx de gbp/usd 1. 2887 gbp 4. 533 usd 3. 521

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Reis bankadan gbp ve usd hesabı açtım ama alım yapmıyorum farklı bir şekildemi alınıyor ANlamadım

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Giriyorum o zaman reis hayırlısı olsun

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Ne zaman girelim peki ben gbp/usd giricem hangi değerlerde gireyim reis

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

gbp/usd mi reis yoksa try mi

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

1 de açılıyormuş

Dr_who için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

Tamamdır reis yapacağın yoruma göre ben giricem haber bekliyorum senden

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Ahmetkansizz_ yorumu ()

gbp/usd mi yoksa gbp/try mi

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!