Üye adı:AdukeT
Kayıt tarihi:30 Ekim 2013
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:3659
Üye puanı:1
Takipçileri:35
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:30 Ekim 1980
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9921,1 Nakit puanı var
T. Puan:9921,1 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()öyle mi... tşkler ben yarın sanıyordum : ) bileydim çıkmazdım :)
can_su_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için AdukeT yorumu ()79- 80 den alan arkadaşlar yarın abd açılana kadar satış yapmayabilirler bence...
abd siz 1215 hareketi önemli... abd ile 1224- 1226 da geçilebilir o zaman 1260- 1270 e kadar yolu var... dolar bir süre daha yüksek seviyede kalacaktır bence... işlerim yogun olmasaydı şayet ben beklerdim
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()o zaman 79- 80 den aldırtmayanlar vardı şimdi de 82 den sattırmayanlar var
ne diyeyim... yorumunu yapıp geri keçilmek lazım... eyvallah desteğin için
TAN_ANKA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()abi kimse almazken riske girdim ve aldım... bazen çok kızıyorum bazı arkadaşlar 20- 30 gün sonrasını söylerken ben arada olabilecek şeyi söyledim öylede yaptım.. düzeltme karını aldım çıktım... o zaman aldım dedim diye çıkışan mesajlar gördüm şimdi de görünce insan ister istemez alınıyor
TAN_ANKA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()amin sağol abim allah gönlüne göre versin her daim
TAN_ANKA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()sorma abi az kalsın bende girdiğime pişman oluyordum şükür allah yanıltmadı
işlerde yogun doğru düzgün de takip edemiyorum... biraz daha bekleyecektim ama
kaçırmamak adına çıktım... darısı diğer Altın dostlarımın başına :)
TAN_ANKA için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()yok abi o kadar da değil de : ) aza kanaatte lazım
TAN_ANKA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()vay abim nerelerdesin sen şükür kavuşturana
TAN_ANKA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()hoşbulduk sağolun : )
kusura bakmayın karları toplama derdindeydim işlerde yogun
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()selam arkadaşlar :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()yarın da tatil cuma tam gün açık diye biliyorum
can_su_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()daha önce sana bir şey demiştim yanlış anlamıştın
bazen siyasete göre pozisyon alırlar
bazen de aldıkları pozisyona göre siyaset yaparlar
:)
hope için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()ipin ucuda abd nin ipi de bu ve bunun gibi adamların elinde hope... bu bilindik birşey
hope için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()arkadaşlar bu soros onsu 600 den aldı 1900 onstan sattı geçmişte... kısa vade de olmaz tabi ama uzun vade de !
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()onun yüzünün hiç düştüğünü gören var mı ki :)
hope için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()sorun değil : ) dagınık kafayla piyasaya fazla takılma derim... mazallah yanlış adımlar atabilirsin... dikkat et ablam
çarşı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()selam yok mu çarşı :)
çarşı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()20 ile 100 le müdahale olmaz hopecim olsa olsa kar satışı olur : ) yanlış anlamışsın kanımca :)
hope için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()2, 083- 2, 084 üstünde kalırsa 2, 1 i dener hope bu hem teknik direnç hemde piskolojik... abd 2, 077 de bıraktı düşüsün devamı için kuru bunun Altın a düşürecek müdahaleler lazım bence
hope için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için AdukeT yorumu ()sallıyorum işte... boşver beni sen keyfine bak
GERÇEK_ANALİZ için cevaplandı (yorumu göster)