Üye adı:ADSIZ_NESLİ
Kayıt tarihi:25 Şubat 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7964
Üye puanı:1154
Takipçileri:50
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Sabah y. d la görüştüm . ıkı gün bekleyin fonda dedı . piyasa sakinleşince alım yapıcam bende beyefendı saygılar
HURDACIYAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Ben rastgele engelledıklerım harıc okuyorum . havayı soluyup tersini yapıyorum::))ben de yukselırse %48 I satar düşerse alırım . %52 TL deyım
HURDACIYAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Çok teşekkürler Tb bilgi olmuş . saygılar
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Beyefendı gr yukselmıyor düşüyor ya sitenin tersıne hareket edıp gr mı alsak acaba ben çoğunluğun tersini yapınca kazanıyorum burada ne dersiniz?
HURDACIYAM için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Pardon para pıyasası fonu
ipekcy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Banka piyasa fonu
ipekcy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Çok teşekkürler çok incesiniz
Safaltın35 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Kardeş BİST degıl banka dan fon aldım
Safaltın35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Denızden para piyasası fonundan aldım . istedıgınız zaman al sat yapıyorsunuz . y. d onu tavsıye ettı
HURDACIYAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()En çok 7.70 düştü bır an o da beyefendı . saygılar
HURDACIYAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()@The_Makine nin profılınde yazıyor sakın anlamadanyapmayın lütfen tersde kalırsınız. saygılar
mustattt için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Merhaba Barış bey ::))gamsız ben
Camcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Üstadım içiniz rahat olsun gelmedı ::)ıyı yolculuklar
HURDACIYAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Alım yaptınız mı?
HURDACIYAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Alım yaptığınızda paylaşırsanız çok sevınırım . teşekkürler . saygılar
HURDACIYAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Beyefendı ben yarın da fondayım nasipse persembe yeni alım yapmayı düşünüyorum parçalı artık ne düşerse
HURDACIYAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Çok teşekkürler beyefendı::))
HURDACIYAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Günaydın beyefendı, hangı bankayı kullanıyorsunuz ? sizden fikir almak isterım
HURDACIYAM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Günaydın::))Üstadım siz hangi bankayı kullanıyorsunuz ? Kendıme banka arıyorum makul . kurları normal...
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADSIZ_NESLİ yorumu ()Gördüğüm kadarıyla Kuveyt'in makasları da satışları da güzel
Dadaşşbey için cevaplandı (yorumu göster)