Üye adı:ADIMI
Kayıt tarihi:11 Kasım 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5625
Üye puanı:541
Takipçileri:98
Takip edilen:1
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Ustalıklta uzayda
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Evet oyuzden bende satmadım p. tesiyi bekliyorum
MavilimYeşilim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Aynı durumdayım
erdalkartal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Daha nekadar çıkabilirki ons çok şişti patlarsa gr yerlerde
scgnbsl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Abi benim elimde 386 gr var
2 Çeyrek 1 yarim 4 adet tam altin var kârım iyi 15 bin bu 15 bini 7 ayda kazandim yarin altinlari satmayi düşünüyorum fakat derettüdtte kalıyorum ya daha çok çıkarsa kârdan zarar edersem yada p. tesi düşerse bu kâr aşşagi inerse diye tereddütlerim var sence napmaliyim
scgnbsl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Bence gr düşecek gibime geliyor bende uzun vadeciyim ama satmayı düşünüyorum alttan almak icin
scgnbsl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Hahahhh cebinde kalsın 10 kârı ben sana veriyim abi
CaddeBostan14 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Çünkü gırgır geçti yani 250 de iken niye almadılar
250 de alanları anlıyorum ama 260 dan alanlari anlayamıyorum demek istedi sanırım
Euphoria için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Burdan nasıl. aldiniz hayret vallahi ALLAH korusun birde terste beklemek var
scgnbsl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Valla bu fiyattan alınmaz alırlarsa terste kalirlar diye düşünüyorum
Bende 386 gr bilezik var
4 teklik 2 Çeyrek bir Yarım yarın hepsini bozcam ve bekliycem çünkü p. tesi düşüş okur diye bekliyorum
esselocan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Bunlar kafayı yemiş 250 den neden almadılar nerdeydiler acaba
BankacıMehmet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Asla alınmaz bir günde çıkan kur bir gündede inme ihtimali yüksek
Ben olsam asla almam bende saticam diye düşünüyorum buralardan satılır alınmaz yinede sizin kendi kararinız ben fikrimi soyledim
GECE_BEKÇİSİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Evet abi yatırımım bilezik ama burdaki kuyumcuların hepsi tek fiyat veriyo amaa
ticaret_adamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()386 gr evet hepsi 22 ayar
Ksc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Anladim abi çok sağol ALLAH razı olsun
Einol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Hepiniz sağolun ya fikirleriniz için ben ilçede oturuyorum ozaman merkeze bankaya gitmem lazım bugün mu gideyim yoksa p. tesiyimi bekleyim
Leinart için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Hmm iyiymis
Sinan09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Bunu tl olarak vermiyomu
Mesela kuyumcu 235.50 den alıyor
Banka 237-238 den alırmı grmi
kaan_20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Tmm fikir için tşkr ederim abi
deli_poyraz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ben grama değil paraya çeviri p tekrar alttan almayı düşünüyorum abi
Japon_ustadı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Gerçekten mi ilk defa duydum bunu
Einol için cevaplandı (yorumu göster)