Üye adı:ADIMI
Kayıt tarihi:11 Kasım 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5625
Üye puanı:541
Takipçileri:98
Takip edilen:1
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Ustalıklta uzayda
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Evet 15 ayda 42 bin kâr
Sakinolsakin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Gerçekten mi çok iyi nerdeki arkadaşımız hangi il
ulasscelikk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Işte alttan almak için bugün 306 dan bozmazsan yarın birgün 285 lere düşer diye düşünüyorum ondan abi
Sakinolsakin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()199 tl den
Ozlem51 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Iş bankası ama gr fiziki
6ncıHiSSiM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Çok yükseldi ondan böyle bi karar aldım yaklaşık 42 bin kâr var Kârdan zarar etmemek için bozmayı düşündüm bozup alttan almayı napayım sizce
Sarıkamışlı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ihtiyaç yok şuan ev için yatırım yapmıştım
Sarıkamışlı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Alnını kuveyt turk
Ahmet5559 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Benden alışımı yoksa satış mi
ulasscelikk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Piyasa normale dönünce gr da sert düşme olmaz mi
Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Aradım kuveyt almiyor
Admsrn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ben alttan almak için satıyorum ama muyimcular çok düşük alıyorlar ve nakite ihtiyaç yok bir çok kuyumcu kapalı kimisi açık nakiti yok bende gr bukadar çıkmışken sert düşer kârdan zarar ederim diye korkuyorum
patlakaltinci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Nakite ihtiyaç yok ama çok sert düşecek çok şişti diye korkuyorum alttan almak için bu çabam
muhendis86 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Bankaları arıyorum açan yokki
6ncıHiSSiM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()41.500 kâr var
Centilmen34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Dsert düşecek diye korkuyorum sert düşerse kârdan zarar eder alttan almak icin panik yaptim bian
Sakinolsakin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Cok tskr ederim ama çok kararsizim bozup bozmamakta napcagimi sasirdim
Sarıkamışlı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ama düşerse sert duser alttan almak icin iyi degilmi 10 gun once 24 ayar 303 lere indi
Medeni_deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Karmakarışık yazmışım nakitim yok diyen kuyumcu bileziğin gr. ni 310 dan alıyor ama nakit yok diyor bulunduğum ilçenin il kuyumcularını aradım onlarda 300 diyor bana 1 saatlik uzakta olan bir ilin kuyumcusunu aradım 306 diyor sizce bozayimmi nakite ihtiyacım yok ama gr çok yükseldi balon gibi sönecek sert dusecek diye korkuyorum nakite ihtiyaç yok alttan almak için sizce bozayimmi 386 gr
ADIMI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Arkadaşlar nolur yardımcı olun az bir- çok kuyumcu kapalıukundugum ilçenin başka bir ilçesinin birini aradım 22 ayar bileziğin gr. ni 310 tl den alıyor ama elimde nakitim yok diyor merkez kuyumculari aradim 300 tl diyor bana uzaklığı 1 saat olan başka bir ilin kuyumcusunu aradım 306 diyor sizce bozayimmi nakite ihtiyacım yok alttan almak için bozayimmi alton çok şişti sert düşecek diye korkuyorum