Üye adı:ADIMI
Kayıt tarihi:11 Kasım 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5625
Üye puanı:541
Takipçileri:98
Takip edilen:1
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Ustalıklta uzayda
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Nakitle ne yapıyım sizce buralarda yüksek değil mi
Serseri_kurşun43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Valla 386 gr var birde 3-5 Cumhuriyet elimden 15 binde nakit var toplasan 160 bin yapıyor tabi perşembe gününün hesabına göre bununlada ev gelmiyor yani ev alamıyorum ev olmadan arabada alamam sadece satıp alttan almaktı niyetim
Serseri_kurşun43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Bende 199 tl den aldim
Serseri_kurşun43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ama perşembe günü 22 ayar bileziğin gr. ni 350 den alıyorlardı kuyumcular bu 350 bir ay 2 hafta önce 34 ayar fiyatıydı 350 den satıp 320 den tekrar almayı düşünüyorum satıp alttan almayı
Kocaeli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Evet 10 adet bilezik
Kocaeli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Benimki fiziki kuyumcularda makar koyuyor
Serseri_kurşun43 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Bu arada acelemde yok sert düşecek kârdan zarar edicem diye aklım çıkıyor
Serseri_kurşun43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ama olumlu haberler geliyor bu sert düşüşe sebep olmaz mi
Serseri_kurşun43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Kuyumcuya giderek :)
Serseri_kurşun43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ben p. tesi tahminleri sıcaklı yarın ona göre bozucam
Serseri_kurşun43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Yaşarız yaşarız
Serseri_kurşun43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Arkadaşlar p. tesi gr'ın yönü sizce ne olur
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ya benim fiziki nakite ihtiyaç yok satıp alttan almak istiyorum bugün satacaktım kendimi zor tuttum
13 puan düştü sert düşüşler olacak kârdan zarar edicem diye aklım çıkıyor sizin 390 dediginiz rakamlar ne zaman gelir
Serhataksoy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Eminmisiniz
Serseri_kurşun43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Sizce ne olur faiz kararındaki tahminleriniz
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Tarih siralamasini yanlis yazmışsınız
celllman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Konu: #20146230 Grafik detay ve yorumları
Sizi takdir ediyorum @admin bey hic birsey gözünüzden kacmiyor maşallah
admin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ADIMI yorumu ()Yok satasmadimda o genelde öyle yapıyor dikkatimi çekti sizdende özür dilerim k. bakmayin peki burası gr sayfası degilmj
Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için ADIMI yorumu ()Yok karistirmadim sizdiniz hatta profilinizde başka bir şirin baba vardı profilinizde degismis
Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ADIMI yorumu ()Aaa şimdi admin engeller dedim ayıp ettiniz )
abdullahbaba47_47 için cevaplandı (yorumu göster)