Üye adı:ADIMI
Kayıt tarihi:11 Kasım 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5625
Üye puanı:541
Takipçileri:98
Takip edilen:1
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Ustalıklta uzayda
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Günaydın o hedef buraya gelecek :)
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Aynen öyle oluyor vallA
turion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ahhh meden bu seviyeden aldiniz inşallah yükselir kâra geçersiniz gönlünüzden geçen gerçekleşip mutlu eder inşallah sizi
Zeynep_eskisehir_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Veriyorum hemen
ss4655 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ben günlük like hakkımı hoc kullanmıyorum aklıma bile gelmiyor isteyen olursa vereyim likeleri
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Valla ben 400 ü görse satsam 380 assagisi zor demissiniz
Ee 400 den ben satsam tekrar almaya kalksam birde kuyumcunun alış satış farkı var ben burda zarar ederim kesin
skor05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Korkutun :)
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Sağlamsa sarkmazki
Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Peki sizce düşecek ki düşse nekadar düşer
skor05 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Doğru ama geneli aynı
Birde acaba düşermiş 2018 deki gibi birde şubatta olduğu gibi
turion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Nisanda 358 mıydı nart degilmiydio
Volkanata için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Evet öyleymiş ama o 402 leri görmek güzel :)
Kadir23x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Sizde mi düşer diyorsunuz
Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Kuyumcudan kuyumcuya fark ediyor biri
22 şuara 353 derken diğeri 355
Ama ortalaması 354 :)
Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ziraat bankası gr satış
402.60
İs bankası gr satış 402.36
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Hadi öyle yapıyım ama o diğer senaryolar ya gerçekleşirse
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Sence napnayim?
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ya benim nakite ihtiyacım yok ama şuna satıp neden alttan almayayım diyorum
Bu sefer satarsam ya düşmezse korkusu oluyor valla napcagimi bilmiyorum 386 gr var şuan kuyumcuların alisi 354 -355 civarı
24 ayarın bile 350 lere düşeceği konuşulurken neden 22 ayar ı 355 ten veripte 24 ayar alamayayım yada 24 ayar 350 lere geldiğinde 22 ayarda otomatikmen 330 ları görür 355 ten sattığımi 330 dan geri alırsam gr başı 25 tl kâr yapıp ayni gramları terar alirsam gr başı 25 tl den 386 gr min
Kari cepte iyi olur diye düşünüyorum ama amaaa YA DÜŞMEZSEEE :) işte bundan korkuyorum ama daha önceki seneryolari göz önünde bulundururusak aslında satmak mantıklı bu seviyelerden ama işte hep bir korku
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Aaa yok satmadım daha ama sert düşecek diye çok korkuyorum
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Günaydın sırada 400 var ben dum satma kararı aldım bugün vaz gectim :)
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)