Üye adı:ADIMI
Kayıt tarihi:11 Kasım 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5625
Üye puanı:541
Takipçileri:98
Takip edilen:1
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Ustalıklta uzayda
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Bugunleride mi görecektik
GR- >570
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Arkadaslar faizin 200 baz puan indigi gun dolar hızla yukseldi
Tepki yukselisi düşer korkusuyla
20 gr külçe 6 adet tam altin sattim kulceyi 532'den verdim
Tam altinlari ise
3.420'den sattim
Toplamda 31 bin lik gr sattim ama yüklü olanlar duruyor bozmadim
Duserse alttan alirim dedim cikarsa elimdeki kalanlari bozarim dedim ama suan 566 tl satsam alacagim birsey yok ya daha cok çıkarsa diye korkuyorum bir açıdanda ya sert duserse
Elimdeki tl ilede gr alamiyorum
532 den sattigimi simdi nasil 566'dan alayim
Gr düşürmüş olucam ama 31 bin tl ilede tl de kalmak istemiyorum siz olsaniz ne yapardınız
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Aynn bende 32 binlik çıktım ALLAHTAN yüklü olanlar duruyor ama simdi çıktıklarımı geri almaya kalksam 32 binin ustune 4 bin tl felan koyup öyle almam lazim
Lalem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Herşey olabilir bu piyasada
Goldman1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Fed de var ama
Mesut2013 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Akşam 19:30 haberlerinde belli olur
Vedo69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Görüşmeler cok olumlu gecti deniliyor gr dolar dusmezse iyi
Kılıç21 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Olumlu gecmis
kyumcu_ozturk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Terse kalmayinda kar yazmasada olur tersi kötü
Özcan_41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ben 532 den kulce sattim
4420 den 6 tam altin sattim sonra cikti gr uzuldum simdi düşüyor elimdeki gr dan olan kârlara üzülüyorum 32 bin tl lim sattim fiziki
Es_Es_li için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Bende satmadigima pismanim dun en yüksek yerden satabilirdik ama. yine olmadi
NURNALAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Onu bilsek. zengin olurduk ama malesef kestiremiyoruz en dibi en tepeyi
Dreamseyyah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Mantıklı ama daha cok. cikacak. diye satmıyoruz sonra düşüyor toparliycak diyoruz her dakika aşaagi. iniyor arkasından bakıyoruz
Es_Es_li için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Halada gidiyor dün aslinda iyi fiyattan verebilirdik ama gitti artik daha cok düşeceğini bilsem simdi elimdekileri satarim
Özcan_41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ihtiyacim yok alttan almak icin diyorum
Es_Es_li için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Aynn Bende nedense kıyamıyorum benimkide bilezik 22 ayar 199 tl den almıştım gramını
47life47 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Satsakmi elimizdekilerini fiziki benim
Es_Es_li için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Valla duzeltme degilde yere fena sekilde cakilacak gibi
_delioglan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Gitti kârlarımız satmadik 600 olacak diye
Gözümüz doymuyorki hep. daha fazlasi diye diye elimizdeki kârdan olduk
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için ADIMI yorumu ()Ihtiyacim yok ama alttan almak icin demistim
_delioglan_ için cevaplandı (yorumu göster)