Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16316
Üye puanı:4360
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyvalah kardeşim aynen katılıyorum dediklerine
AKILDEDİĞİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Saol hasan abi etkilemeyim yine de alırsan parça al abi
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim ben kimseyi etkilemek için yazmadım ben kimseye ne al Ne sat derim herkes kendi kararını verir
AKILDEDİĞİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()@Ua_Enis @hasanbaba 3. 57 gelirse risk alıp ful giriyorum YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ama 3. 57 ye kadar gelirse alım yapılabilir biraz
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ama yine 3. 57 ye kadar çekilirse alım yapılabilir bence
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Abi bende bankadayım ben olsam alım yapmam abi banka makasları yüksek riskli bu takam
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Olsun yine parite den dolar a geçtiğim için bu seviyeden elimde dolar var kar yazar onlarda yalnız bırakmadım seni almış sayılırım::))
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ne yaptın sen kardeşim aldın mı
AKILDEDİĞİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim güvenle alakası yok elimde olduğu için kalan parayı tl de tercih ettim yoksa kar alırdım
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim bu aldımı başını gider bence buralara dönmez küçük düzeltmelerle yükselir
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen kardeşim bekliyoruz.
içanadolu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim 3. 5980 rakamını izleyecez geçerse 3. 62 e kadar çıkabilir sonrasına bakacaz geçemez ise buralarda gider gelir
içanadolu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İnş kardeşim sende hep kendini düşünüyorsun ortaklık biter bak:::)))
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen öyle kardeşim ..
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen kardeşim bazı insanlar millete sattırır satmaz aldırır almaz vs
içanadolu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Çok saol kardeşim seviliyorsun.
fikom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim bende 5 bekliyorum. Kesin olacak mı::)))
sirnes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()@Ua_Enis kardeşim seninkiler kar yazmaya başladı bereketli olsun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Saol kardeşim ben öylesine dedim gerçekten ..
fikom için cevaplandı (yorumu göster)