Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16316
Üye puanı:4360
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Tebrik ederim çok iyi yakaladın ama düşündün mü iki seçenek mümkün sanki haketen ne olur ki:::)))
Ertugrul1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()İddia etmiyorum kardeşim olabilir
eski_treader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Kardeşim şu anda ikisi de aynı şey dolar da kalman daha mantıklı yine de karar senin parite zaten zirvede
ecz_tkns için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Tamam kardeşim öyle olsun
eski_treader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Target ta kapalı olur olmaz öyle şey oda banka değilmi
ipekcy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ben unuttum düğünü ya pardon hazırım kardeşim tam teçhizat bekliyorum:)
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hangi faiz yüksek
kdr_003 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Tabi kardeşim beklentimiz o yönde
Hknskn83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen kapalı
Defnem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()dostum aslında çok mantıklı bir rakam söyledi orta vadede gelebilecek rakam gelebilir bu kadar hafife almayın derim..
Hknskn83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()@Ua_Enis kardeşim ne oldu küstün mü benjo beye:)))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İnsin abi insin inebildiği kadar Ne kadar çok iniş o kadar çok çıkış.. 5 kuruşa beş köfte gibi oldu :::)))
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Abi senin haber gelsede gelmese de bu benjo nun son çırpınışları anjio olacak kendine gelecek:)))
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ne demek kardeşiz biz...
içanadolu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim güzel yorum ama mb sı 2017 de faiz arttırdı
Kızma_Birader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Boşver engelle gitsin ya.
içanadolu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Boşver kardeşim bu kritik günlerde işimize bakalım ilgilenmiyorum şu anda engelledim ben...
içanadolu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ne yapacan abi ben de gülerek siteyi izliyorum biri kapanış rakamı verdi arkasından bi kaç kişi daha aynı rakamı verdi bakalım daha kaç kişi verecek..
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Uzak dur beladan:::)))
içanadolu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyiyim abi sen ne yabıyon..
hasanbaba için cevaplandı (yorumu göster)