Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16316
Üye puanı:4360
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Estafurullah hocam utandırıyorsun beni:::))) bu desteği izleyelim ne dersin
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()@Ua_Enis 0Dolar için Ademistos yorumu (17 saat önce)
Usd 3. 5675 seviyesi önemli nokta Altında kalması durumunda 3. 5350 ve 3. 5180 i görmek isteyebilir üstündede 4 saatlik kapanış yapabilirse 3. 6250 ye doğru yol alabilir YTD
Dün yapmıştım bu yorumu
https://altin.in/ademistos
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Beklenen bişeydi zaten bu düşüş sabah konuştuk 3. 5675 bölgesi Altın da burası gelebilir hatta burda tutunamaz ise 3. 5180 de görür sonrası allah Kerim...
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()BUgün çok önemli veri filan Yok ya
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Abd tarım dışı istihdam, ortalama saatlik kazançlar ve işsizlik oranı var bu hafta bildiğim kadarıyla tr enflasyon açıklanacak
içanadolu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynı görüşteyim fikrini almak istedim::)))
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hocam ne yapıyoruz knox a uyalımmı bekleyelim mi:::)))
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hangisinden olsun::)))
Büdü_29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İllaki bi yerden dopingi yiyecek benjo bekleyelim
içanadolu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Öyle demedim 3. 40 tan satan varsa alırım:::)))
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yok be kardeşim süs yaparım yine burdan satmam..
içanadolu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()@Ua_Enis @Büdü_29 güzel bi yorum olmuş o zaman asla satmıyoruz:::)))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()MB gibi ihale açacam kim fazla verirse:::))
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()aynen öyle güzel tespit ama o dolar da sanki biz satalım:::)))
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Size 4. 000 ten bile satmam artık:::)))
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ():::)))tamam tamam arma sevdalıları:::)))
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kimi yendiniz fenerimi?
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Haketen nerden satacaz yav::)))
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen usta bende de aynı 3. 5675 altı negatif altları isteyebilir diye düşünüyorum bende..
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi bi alıcı çıkarsa neden olmasın:::)))
Ua_Enis için cevaplandı (yorumu göster)