Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16316
Üye puanı:4360
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()0Dolar için Zebani yorumu (3 hafta önce)
referenaduma hayır cıkarsa dolar 4 TL gorur evet cıkarsa 4 40 gorur
Bumu mantıklı yorum:::)))
https://altin.in/zebani
Zebani için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İşte mesele orda birtek onlar üretmiyor birtek onlar üretse dolar 5 te olsa fark etmez sende bunu unutma
EuRUsD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()4. 20 4. 40 olan dolar lamı ihracat artar yoksa 3. 50 ile mi bişeyi biliyorsan konuş bilmiyorsan sadece izlemelisin
Zebani için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim çok bildiğin yorumlarından belli oluyor kopyala yapıştırda millet onlarada gülsün:::)))
Zebani için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Peki söyle bakalım nedenini
Zebani için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Parasının çok değerli olması iyi bişey değil ondan istemiyor
Ertugrul1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Bence hiç gerek yok yarı dolar yarı gramdasın zaten ama sen daha iyi bilirsin etkilemeyim seni..
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Perşembe cuma bi hareket bekliyorum bakalım Ne yöne olacak
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Ne geliyorsa başımıza o yüzden geliyor zaten
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Gramdan anlamam ama dolar la hareket ettiğini biliyorum dolar yükseldimi oda yükselir
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Kaçtan almıştınız.
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Hayırlı bereketli olsun tamam yazma Ne kadar olduğunu:::)))
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Siz ne yaptınız dolar aldınızmı soramadık geçen kızdınız bana..
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Sen rahat ol bende:::)))
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()O zaman konfora devam:)
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Bi yere gidemez sen merak etme ilk 11e aldım ben onu:::)))
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Sen konfora iyi alıştın hocam::))
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Saat 21 de hocam
OzX için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()@Ua_Enis nereye gidiyon sen tribünde yer yok ilk 11 e adam lazım:::)))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()21 de kardeşim
kurtulus için cevaplandı (yorumu göster)