Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16316
Üye puanı:4360
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()3. 5528 gördü satmıyoruz::)) devam
duru38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Rica ederim bol kazançlar..
Buraksk1912 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen yarısı çıkılabilir elinde iki hamle de olmuş olur..
Buraksk1912 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Arkadaşım bir iki krş için risk edip satılmaz yükseliş trendindeyiz beklemelisin şahsi fikrim kendin bilirsin..
Buraksk1912 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Tebrik ederim aynı dediğiniz gibi demek ki bi tek ben değilmişim rahatsız olan ama boşverin millet öylelerini seviyor ne yazıkki...
sakin_hayat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Az bile diyorlar bence 3. 38 diyosun Altın a YTD diyosun ne anladık bu işten ...
TARIK01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()dolar yatırımın yok peki neden yorum yapıp insanları yanıltıyorsun millette senin gibileri takip ediyor:(((
TARIK01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bu sitenin hastalığı kardeşim::)))
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Sen bu işe Yen'i başladın galiba sormazlar mo adama dolar da düşüş bekleyen(3. 34) gramda nasıl yükseliş beklersin diye.. sordum)))
TARIK01 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()dolar da hedefin gelmeyince grama yönelmişin::))) tebrikler...
TARIK01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Arkadaşlar bir iki krş için riske girilip dolar satılmaz dolar bey çıldırdı bekleyin:)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Tabiki de herkesin yorumuna tahminine saygı duyulması lazım izleyelim::))
ecelly için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Tabi tabi bi haber çıkar 10 krş birden atar bilinmez ..
ecelly için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Diyemiyecen o zaman üzgünüm::)))
ecelly için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Sabah satmayın alttan alamazsınız dedik şimdi de aynısını diyoruz:)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hadi bakalım sen biraz çekilmelere düşüş dersin artık:)
ecelly için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İşte bizde dolar ın önü açık satmayın diyoruz:)
ecelly için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Satışlar olabilir ürkütmesin sizi:)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Sabahtan beri boşuna alın diye dövmedik kendimizi::)))
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Buradan da dolar satılmaz satmıyorum @duru38