Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16312
Üye puanı:4365
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İyi haftasonları kardeşim Allah'a emanet ...
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Tamam kardeşim paslaşırız..
Buraksk1912 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()kapanıştan sonra versem bunun cevabını olur mu?
Buraksk1912 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hatırlarmısın sana düzeltme yapıp 3. 90 gider kim ne derse desin demiştim...
İşte oraya gidiyor:::)))
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Biz dediysek vardır bir bildiğimiz::)))
Buraksk1912 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv kardeşim herzaman ..
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bereketli olsun kardeşim be yaptık ki...
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hadi benjo naz yapma 3. 90 göreceksin bekletme bizi:))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aleykümselam kardeşim hedef gelmek üzere daha iyiyim sen nasılsın..
şehzade_can79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Akşam kapanışı görüp bi çalışma sonra karar verelim..
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yarı tl yarı da 3. 6750 maliyetli dolar la bekliyorum kardeşim hedef belli:))
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Nasip ten ötesi YÖK üzülme çok fırsatlar gelir daha...
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()2. Başkanın asistanı neden terstesin hayırdır:)
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim kar tatmin ediyorsa boz tabi düzeltme yapacaktır tabi..
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kürekçiler pistoncular mezarcılar şelaleciler nerde acaba gören varmı:::)))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yıka bakalım kesilecek mi::))
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Allah yardımcın olsun kardeşim bu kadar mı üst üste gelir hadi bi el yıkamaya git sularda kesilsin:))
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen kardeşin 3. 6750 lerden beri uğraşıyorlar hala düşüremediler boş boş grafikte atıyorlar bizde attık grafik bizimkiler niye geldi demek ki bunlar karalayıp paylaşmışlar:::)))
Kocaçınar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim kardeşim allah utandırmasın..
Şu anda en güzel yerdesin tl de beklemek en iyisi bi süre.
egodrama için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kur 3. 80 ken düşer diyenler hala yükseliş bekleyenler hüsrana uğrayacak diyor ya arkadaş alan almış satan karını koymuş cebine atı alan Üsküdar'ı geçmiş hala konuşuyorlar::)))