Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16311
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv kardeşim seviliyosun:))
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Tamam kardeşim yazarım..
Anadolu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aleykumeselam kardeşim hayırlı akşamlar..
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv kardeşim 10 numarayı da isterim o zaman::))
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Tamam kardeşim burdayım artık:)
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim bizim bilmediğimiz çok oyunlar dönüyor hadi bize yılsonu yükselecek algısı verip bi anda aşağı aldılar herşey olabilir onun için dibi görünmeyen suya iki ayakla atlamayacaz::)))
Anadolu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()7 ay sonra gelebilir ::))
Anadolu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bereketli olsun kardeşim iyi akşamlar..
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()1. 83 bekleyen var ne diyoonnn sen::)))
Anadolu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()3. 83 son durak keşke gelsede fullesek 3. 86 gelirse ful almıyoruz:)
Anadolu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Gelecek inş arkadaşlar bekliyorum
@BENden @Efem09 @BoSsOfDMaX @aydost
atural için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hayır kardeşim tl de bekliyorum 3. 86 buraya gelecek::))
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()TAmam kardeşim eyv..
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Tamam o zaman aşağısında bahçem cafe var buluşuruz orda::)))
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Çok iyi biliyorum oraları hatta ve hatta orda dairem var taşınabilirlim oraya::))
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hadi be neresinde:)
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yazık dolar milleti ne hale sokmuş dolarla konuşuyor gel buraya git oraya diye ::))
Biri kartalla kavga eder diğeri dolara bana itaat et der hay Allah::))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ben de izmirdeyim ondan sordum Karataş ta::)))
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim çeşmedemisin sen?
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kardeşim benim çıkma nedenim vardı aslında izmir Çeşme'de mahkemem vardı gidiyorum takip edemem diye sattım açıkcası karda vardı mahkemeyede gitmedim::)))
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)