Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Abi askında 3/5 dolar ın var kalan tl ile alttan alım yapacağına kalan tl ile ufak al sat yaparak ortalama düşürsen nasıl olur..
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()3 e bölüp al sat yap ortalama düşür derim euro burdan bi parça alınabilir.
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aslında elinde tl varsa onlarla ufak al sat yapıp ortalama düşürülebilir..
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hiç sorun değil 4. 62 gibi gelir al sat yaparak ortalama düşürürsün..
Ama zarara kesinlikle satma..
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Günaydın dostum hayırlı cumalar..
Deejayo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()sterlin iyi gidiyor dolar da gider motoru geç açılır :)
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen bide o iyi gelirse fena olur:)
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Dostum bak tut elinde euro dolar dan daha iyi yürüyecek bu diyeyim sana :)
YLMZR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv kardeşim çıkardık mazot parasını::))
Serhat34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Katılıyorum dostum saatlik be 4 saatlik pozitif günlük te uyumsuzluk var 3. 89 denemesi bile yapabilir.. YTD
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Askında tahmin yapmanın en zor bi dönemindeyiz Yani genel olarak yukarı hareket bekliyoruz:))
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Abi aslında bütün herşeyden önce bence fedi ve mb sını bekliyor dolar fed faiz artışından ziyade 2018 yılı için beklentiler ne ne açıklama yaparlar onlar daha önemli diye düşünüyorum senin düşüncen nedir abi.
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv dostum sorayım dedim gerisi sıkıntı değil:)
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hahaha::)))
Günaydın abi boşver abi tadımızı gereksiz bişry için kaçırmayalım nasılsın iyimisin..
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Sana da hayırlı cumalar dost..
muratt35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Günaydın hayırlı cumalar kardeşim senin için sıkıntı olacaksa yazmam bir daha :)
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()“Şüphesiz, Allah'ın Kitabı'nı okuyanlar, namazlarını (devamlı ve dikkatli) kılanlar, kendilerine rızık olarak verdiğimiz şeylerden (Allah yolunda) gizli- açık (başkaları için) harcayanlar, asla zarar etmeyecek bir kazanç umabilirler. ”
(Fâtır, 35/29)
Cumanız mübarek olsun..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Size de günaydın.
gllsshh için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yüreğiwne sağlık kardeşim hayırlı cumalar..
Janjan__janjan__janjanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Rica ederim can abim ..
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)