Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Havuç suyunu bilmiyordum dostum yaparım şimdi Allah razı olsun eyv..
joker33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ölçtüm abla normal..
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yok abla migren yokta baş ağrısı şiddetli ilk defa böyle bi ağrı var..
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim yüreği güzel insan Allah razı olsun..
aydost için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Daha belli değil abi bilet var ama gidemeyebikiriz:)
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Benim düşüncem yatırım stratejim bu dostum ben ocakta dolar ın daha yukarılarda olacağını düşünüyorum..
Hamdi_ankara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Sağol abi sizin neyiniz var::))
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()keşke sadece enflasyon olsa Serhat tek haneye düşmeden hiç bir etkisi olmayacağını tahmin ediyorum olsa dahi sınırlı olur.
Serhat34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ne Ukrayna'sı abla yemin ederim başım Çatlıcak ağrıdan iş Yok bugn gitmedim:)
orca_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Eyv kardeşim sağolasın herkes yanılabilir herkesin her dediği çıkmaz tabiki ama inş yanılmayız Ocak beklentim yüksek inş olacaktır..
Serhat34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Allah'ın izni ile sabreden batmaz dostum beraber kar edecek inş :)
muratt35 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()3. 60 3. 50 diyenler çok biliyor neymiş grafikte düşüş varmış he elin adamı sana kazandıracak diye grafikte sana gösterecek çok saçma ben onu bunu bilmem Ocak sonu en geç dolar 4 ve üstü:)
muratt35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Terste olan bu kurların dibi buralar sabreden kazanacak ve kar edecek buralar satıp alttan alayım denilecek yerler değil ...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()İnş Hocam hadi gözün aydın bitirmişsin işleri darısı benim başıma::))
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen hocam tatili bitirsin yola devam diyecek benjo::))
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim hocam sen nasılsın neler yaptın.
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bugün evdeyim Hocam sabah baş ağrısından kafayı kaldıramadım vala istirahat bugün:)
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim hocam ama hindi eti sevmiyorum maalesef::))
Fx_7 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Saol Murat Hocam sana da:)
Murat_2017 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aleykumeselam kardeşim hayırlı günler 81 den alınır benim şahsi fikrim Ocak ayına kadar her düşüş alım fırsatıdır diye düşünüyorum..
Serhat34 için cevaplandı (yorumu göster)