Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bu dolar artık çok zor düşer ...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkür ederim yüreği güzel kardeşim..
Nasılsın iyimisin..
4BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Konu: 23 Nisan 2018 Ademistos Dolar grafikli yorumu

0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Çocuk bayramına tekir bayamını dahil mi ettin ::)))
Alphaville için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Konu: 4.0739 üstünde ilk hedef grafikte..

4.0739 üstünde ilk hedef grafikte..
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aslında iyimser değilim 4. 40 hedefim var bu sadece ilk hedef:)))
Lion_king için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Dereyi görmeden paça sıvamaya benzer o işte bu hafta 4. 0739 üstü kapattı hedef bu şimdilik tabi mb sını görelim 4. 04 kapanışı yapsın yine çizer ayar ız:? )))
muratt35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Küsüratlara takılmıyoruz kardeşim 19 yeter::)))
muratt35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Konu: #9865831 Grafik detay ve yorumları

dolar tl 4.0739 üstünde kaldığı sürece hedef 4.18 kesinlikle YTD..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen abi yukarı gidiyor benjo beklemicek galiba:)
Murat_2019 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Anlık dolar kuru 4. 08320..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Hoşbulduk Serkan'm sende hoşgeldin ..
Nasılsın iyimisin ..
The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Alımlar da inş etiketlemeye çalışırım ama siz yine de bi kişiye değilde güvendiğiniz bi kaç kişinin daha görüşünü alıp karar verirseniz daha sağlıklı olur..
barıs_08 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()Açıkçası ben mb sı kararına kadar alım yapmayı düşünmüyorum ben mb sını faiz arttıracağını düşünmüyorum arttırsa dahi yeterli olmaz diyorum on göre karar vermek lazım..
barıs_08 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Ademistos yorumu ()25 inse mb sı faiz kararı var piyasanın beklediği faiz artışı olursa kurların düşme olasılığı yüksek fakat 0. 25 gibi tatmin etmeyen karar gelirse kurlar yukarı devam eder..
barıs_08 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yüzde yüz katılıyorum usta aynı fikirdeyim bende...
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Usta bende 4 ile 4. 1270 arası bekliyorum :)
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Mb sının faiz artışı piyasayı tatmin etse bile şu ortamda düşüşler sınırlı olur die düşünüyorum onun için ben sene ortası bile 4. 40 hedefine gideceğini düşünüyorum ...
Kadriyem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Evet ful tl deyim ve muhtemelen mb faiz kararına kadar alım yapmayabilirim seni de etiketlerim ..
talih_kusu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Mb sının faiz oranı be olur piyasanın beklediği oran olmazsa o zaman daha da güçlenir ..
Lion_king için cevaplandı (yorumu göster)