Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()evet Kardeşim 3/4 çıkış yaptım parçalı ..
Legend35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ne demek kardeşim benim.
cnc25 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()4. 75 ten alın dedik alan oldumu bilmiyorum .
Ceypto denen arkadaşta 4. 89 ta tfx çalışmıyor dolar alın dedi inş alan olmamıştır..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Vay güzel ülkem vay ne hallere geldi:(((
enjöy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bekliyoruz kardeşim bi bakalım ne olacak ..
Legend35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Beklenen bileydi kardeşim günlerdir diyoruz bu seviyeleri demek ki nasip değilmiş :(
enjöy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hayır 5. 09 son gibi ama bellide olmaz:)
MyDolar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hadi 4. 86 gelsin bakalım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Olabilir sen aldın mı?
zesar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Dedik düşmez diye:)
Dolar için Ademistos y2Dolar için Ademistos yorumu (56 dakika önce)
Düşüş yok parçalı alın diyor beni.
https://altin.in/ademistosorumu (24 dakika önce) Cevap yaz
Dolar burdan dönüp 4. 86 ya hazırlanıyor ..
https://altin.in/ademistos
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()dolar burdan dönüp 4. 86 ya hazırlanıyor ..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()4. 71 göreceğini sanmıyorum aslında ama gelirse iyi fırsat.
zesar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Elindeki leri satmadıysa alabilirsin.
cnc25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu (); :::)))
Düşerken yazılıyor bunlar ama onu fark ettim:)
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hayır ben satmadım onlar gibi 4. 7850 lerden:)
Dilema için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()dolar ı en tepeden satan çok kıymetli ustalar niye satarken değilde düşerken yazıyorlar tabi yeni üyeleri kandırmak kolay:))) ne
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Öyle diyorsa sonu kötü desene:))
efesasin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ben ful tl de olsam 4. 75 ten parça alırdım mesela.
zesar için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Düşüş yok parçalı alın diyor beni.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Al beni diyor benjo..