Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hayırlı akşamlar kardeşim tebrik ederim evet güzel oldu 4. 6230 da sattık 4. 47 de aldık :)
Bay_trader için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Düşebilir düşüşler alım fırsatı olur genel yön yukarı sabreden kazanacak..
yusuf340 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Hayır dostum al sat fırsatı vermez burdan şimdilik bekliyoruz..
flayer_07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Burası satım değil alım seviyeleri satan alttan alamaz.
4BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Dostluk iki yürek arasında akan nehir gibidir; gittiği yeride temizler, geldiği yeride.
Gönül kimsesiz yapamaz, sevip güvenebileceği bir dost arar; taşın kalbi yoktur ama, onu bile yosun sarar.
Gerçek dost , senin varlığında sana Allah tan bahseder. Senin yokluğunda ise Allah a senden bahseder.
Duasında unutmayan dostlar ver bize Allahım.
Dostunu duasında unutmayan, dostlar eyle bizi.
DOST CANA AYNADIR
Cumanız mübarek olsun
Cuma ile mübarek olun.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yettim kardeşim::)))
yenikeynes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()2Dolar için Ademistos yorumu (5 saat önce)
Dolar da parçalı alıma başlanmıştır ilk parça 4. 4750 den...
0Dolar için Ademistos yorumu (6 saat önce)
Bu kadar kardeşim mb sınn etkisi inse inse üç beş kreş iner ana sanmıyorum parçalı alıma başladım ..
cnc25 için cevaplandı (yorumu göster)
https://altin.in/ademistos
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ufak mi dolar vardı elimde şimdi ufak ufak topluyorum ..
Ş
YAGIZ09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Parçala Behçet gibi olmuş:))
Decimus için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Düşebilir her düşüşte ufak ufak toplarım..
köyceğiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()euro da çalışmam yok dostum ..
Casinoman için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()En az 4 krş olması lazım arada..
Feriko için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Elinde ki parayı 5 e bölerek.
Casinoman için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()dolar da parçalı alıma başlanmıştır ilk parça 4. 4750 den...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bu kadar kardeşim mb sınn etkisi inse inse üç beş kreş iner ana sanmıyorum parçalı alıma başladım ..
cnc25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Ahahaha :))
Şimdi ben borçlandim borçlu kalmayı sevmem::))
YAGIZ09 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Günaydın hayırlı sabahlar.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Yarın ki karar herkes için hayırlısı olsun inş üzülen kimse olmaz herkese hayırlı geceler...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Panik yapılacak bi durum yok o seviyeler gelecektir kar bile edilecek seviye.
Heisenberg01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()dolar ın ateşi sönmesi için ekonomi çok iyi olması lazım üretim olması lazım cari açık olmaması lazım bunların hiçbiri iyi değilken diyen neye dayanarak demiş bilmiyorum orta vade de çok rahat gelecek seviye dediğimin arkasındayım bi çok al sat yaptık aslında çoğunu da yazdım yapsaydın keşke ama yine de ihtiyacın olmayan paraysa sıkıntı yapma yarın mb sı kararına bakıp yine bakarız duruma..
Heisenberg01 için cevaplandı (yorumu göster)