Üye adı:Ademistos
Kayıt tarihi:18 Ocak 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:16307
Üye puanı:4364
Takipçileri:1937
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:Araştırma ve geliştirme
Yaşadığı yer:İzmir
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bak kardeşim öncelikle sitede 4. 40 telafuz edilmezken ben 5. 27 beklentimi yazmıştım sitede iddia ederim benden önce yazan olmadı ama 4. 93 ten mb su müdahalesi ile düşürüldü zaman vermek olmaz arada ki al satları değerlendirin ama 5. 27 nin gelmesi uzun sürmeyecek..
Apokrat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()4. 90 san aldınız ve hiç al sat yapmadınız mı :((
Kardeş düşse dahi düşüşler sınırlı ve alım fırsatı vererek yükselecek ilk hedef kısa vade de 5. 27 dir panik yapmayın..
Derinasyaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()dolar için Ademistos yorumu (2 saat önce) Cevap yaz
Karar sizlerin 4. 6790 üstü kaldıkça 4. 75 hedefi var..
anti_faşist için cevaplandı (yorumu göster
https://altin.in/ademistos
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Evet üstad nasıl bi karakter olduğunuz o yazıdan belli asil:)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Haklısın vala düşerken alınır satılmaz dedik sataşmaktan başka bişey bilmediler :)
somuncu_baba için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Kişisel görüşünüzde yazdığınız yazıda mükemmel olmuş üstad ..
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Fazlası ile Hocam adres ver adresine göndereyim :)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()dolar tl 4. 6790 üstü kaldıkça 4. 75 hedefi var .
Alım yapılır mı yapılmaz mı bilemem karar kişinin kendisine ait.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teşekkürler üstad bunları senden duymak onur verici ..
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Utandırıyorsunuz beni üstad :)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Teknik grafiklere bakarak en önemlisinde ticaret savaşı olduğu için ..
Mythbusters için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Sen cansın zaten toprağım sevindim :)
Buraksk1912 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Banka ise biley yapamaz pazartesi açılışını bekleyip dolar da dşüşüşkerde alım yapabilirsiniz..
betulbstn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Satma niye satacan daha yukardan satarsın haftaya:)
Nani72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Banka kapalı makas yüksek olur alınmaz
furkan6306 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Bence rahat görür dostum onun bile üstü var
ozguzel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Sana al sat demek ne haddime üstad:)
İyiyim çok şükür sen?
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Aynen kardeşim söylüyoruz ama kimse dinlemiyor:)
Zamarro_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Düşme yok artık kardeşim dolar sağlam ..
bolukbasiemrah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Ademistos yorumu ()Evet iyi hareketler değil bunlar :)
Zamarro_ için cevaplandı (yorumu göster)