Üye adı:accemiiiii
Kayıt tarihi:7 Ağustos 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:2061
Üye puanı:128
Takipçileri:22
Takip edilen:41
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()kararımı değiştiriyorum, 6, 5 dan tersteyim, gelse de kara geçmden çıkmayacağım :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()1 haftadır buralardayım abd piyasa açılışı kurları etkilemiyor
Adamsmith35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()kişisel görüşüm çok yakında 7 ler gelecek, 1 haftalık analizim, kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir kişisel görüşümdür ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()aynen dediğin çıktı, terste olmasam girecektim belliydi
Traderist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için accemiiiii yorumu ()aşağıya düştüğünde euro ya, yukarıya çıktığında dolar a geçiş kardır değil mi arkadaşlar?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()ilkinde döviz yoktu sanırsam?
Mühendis16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()bir daha bu işlere bulaşmayın lütfen, beklemekten başka çare yok, ytd
Nurtek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()yarım saat içinde 6, 2 görüyorum ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()dediğim dalga yaklaştı, bakalım ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()bir dalga daha geliyor sanki ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()zarar etmeden çıkmak istiyorum, 6, 5 dan tersdeyim, şu an için kar beni ilgilendrmiyor
DolarZengini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()bir dalga daha gelirse 6, 3 tepe gibi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()tersteki arkadaşlar beklesin, 1 ay içinde çıkacaklarını düşünüyorum, ha benim param var ben zarardan çıkacam diyorsanız siz bilirsiniz ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()o zman faklı şimdi faklı, bu yükselişlerin gelişmekte olan lkelerden kaynaklı olduğu söylendi yıldızlılar tarafından, tabi abd yaptırım yaparsa 7 leri bile görebiliriz ani sıçramayla kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir
Venezuvvellaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()mb yıl sonu dolar kuru beklentisini 5, 9663 olcağını belirtti
Fhm87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()ben zararla çıkmam 1 hafta içinde o parayı kurtaracağıma inanıyorum, kurtardıktan sonra kriz çözülene kadar izleecem ya da 6 Altın a düştüğünde fulleyecem ytd
Cyp_mrd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()sen daha iyi bilirsin ama bir haftadır abd açılışlarında hareketlilik görmedim, bence gene bir şey olmaz ytd
SeLtoL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()bekle kardeşim gelecek ytd
Cyp_mrd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()6, 5 terdeyim doğru diyorsun şimdi bile fullerim
Cyp_mrd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için accemiiiii yorumu ()6, 5 üstü alım tavsiyesi değildir! yeni gelenler dikkatli olun! ytd