Üye adı:Abbas__baş
Kayıt tarihi:6 Ocak 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5646
Üye puanı:1719
Takipçileri:110
Takip edilen:52
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:2 Temmuz 1986
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:İstanbul
Sessizliğimiz edebimizden işi bilmediğimizden değil
Bizim için farketmez azdan az çoktan çok gider tamam
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Aynen öyle oldu kardeşim :) tamam
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Aynı adamı dinlemişiz :) üçe beşe bakmamak lazım beklenen o hareket geldiğinde elde mal olmazsa fena oluruz :) misal 45.8 de aldım tekrar düşse ne olacak nasılsa yine cıkacak Full mal da değilim en kötü diplere bile alacak kadar nakit bıraktım devamke tamam
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
7BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Değerli gümüş ailesi
Takip ettiğimiz bi kaç ustaya göre yorum yapalım
Altın gümüş ikisi de düşeni kırdı ! 3950 üstünde kaldıkça yukarı hedeflere devam eder 4130 civarına gümüşte ise herkesin bildiği üzere 48.8 direnç Yani Şuan olduğu yer direnç aşamaz diyen risk almaz kârını alır düşmesini bekler yok aşacak yoluna devam edecek diyen de bekler düşüş olursa da aldırış etmem
45,8 de aldığım gümüşleri tutmaya devam ediyorum uzun vade de güsel yerler geleceğini beklediğim için satım tarafında değilim al yat yaptığım gümüşler duruyor başka parçalar ile al sat yapıyorum
Önümüzdeki hafta düzletme olmaz yoluna devam ederse gümüş balistik füzeler ile ile roketleri yeniden ateşler takipteyiz tamam
@Eurodol1 @Asiii__ @İda @Black57 @NoPaniC_34 @Lusi @YUSUF_ENES16 @Aynur1
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Valla bugün işyerinde mantının sosları nasıl diyeceğim yerde onsları nasıl dedim usta yüzüme bakıyor Ons ne diye :) tamam
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Yani en cümlede güsel özet yapmışsın :) tebrik ediyorum @Asiii__ tamam
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Gümüşte çok ciddi rakamlar konuşuluyor ama zamansal olarak hemen değil düşe kalka elbette önümüzdeki 2 hafta genelde düzletme olan zaman yani geçen yıllara göre bakalım olacak mı her zaman tarih tekerrür etmiyor sonuçta takipteyiz dirençteyiz ama bozmadım devamke tamam ytd
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Sağol Hüseyin kardeşim evet alan tutan satmayan pişman almayıp izleyen yine pişman yani ne olursa olsun gümüş pişman ediypr :) tamam
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Konu: #34323705 Grafik detay ve yorumları
Emeğinize sağlık Aynur hanım teşekkürler bu kadar düşecek çökecek tayfasının olduğu yerde risk alıp paylaştınız cesaret edip alan olduysa bereketli olsun tamam @Aynur1
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Ya sorma aynen öyle pişmaniye dedinde geçen gün İzmit pişmaniyesinin yapılışını izledim nette Eskiden de yemezdim ama artık hiç yemem :) ama gümüşü seviyoruz terk etmek olmaz 45.8 de yükledik :) tutmaya devamke dirence geldi ama olsun sorun değil hedef daha yukarısı isterse geri dönsün yine alırız ama bence devam edecek :) ytd tamam
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Bu arada yanlış anlaşılmasın terste değilim @İda hocaya özel yazdım 45.8 de alım yaptığımı :) tamam
Eurodol1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Bak Allah var 33 den 44 e iyi kazandık sonra biraz bocaladım ama nihayetin de neredeyse sattığım yere geldi 40 gün spnra az biraz yukardan almış oldum heybeyi doldurdum ama Full değil terse kalınca bekliyorsun ama elinde mal yok yukarı giderse fena oluyor artık uzun vadeciyiz eğlencelik al sat var ama genel malı tutuyoruz tamam
Eurodol1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Ne tenekesi ağam 33 de çok söyledim sana al al diye sende bana 29 da demiştin :) bu ne menem bi iştir alırsın pişman satarsın pişman orta yolu bulacağız inşallah:) tamam
Eurodol1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Allah tez zamanda feraha çıkarsın inşallah kardeşim sabrı Cemil nasip etsin tamam
Eyuphan27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Sen yapma bari Yusuf kardeşim Haziran başında 33 olan gümüş 54 gördü daha ne yapsın gümüş tamam
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Başkanım seninde bu pala aşkın @Eurodol1 gümüş al gümüş o daha eğlenceli tamam
Eurodol1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Aklın yolu bir çapsızlarla senim ne işin olsun ağam :) tamam
Eurodol1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Yorum yapmıyorum! ağam seviliyorsun tamam
Eurodol1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Rica ederim sayın hocam saygılar bereketli kazançlar tamam
İda için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Kerim ben olmadığım zaman bile gölgemle kavga ediyorsun tuğra44 hesabın kapandıktan sonra sana TEK MESAJIM OLMADI dün geldiğinden bu yana yatıyosun kalkıyorsun Abbas :)) işine bak işine boş işlerle uğraşma tuhaf tuhaf yakıştırmalar yapıyosun millete yok grupları var bilmem ne diye öyle bi şey yok hiç bi zamanda olmadı ben sana yazacak olsam zaten direk yazıyorum!
Bu arada yine çaktın dün Rasyo 85 e dedin 83 e indi bunu bile demedim :))
Yani sana artık laf demiyorum gereksiz zaman israfısın! Eskiden gümüşle uğraşır nokta atışı analiz yapardın herkese faydan vardı şimdi milletin gölgesiyle uğraşıyorsun kimseye faydan yok neyse sözü uzatmayalım
Tamam
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Aşağı iner yukarı çıkar insanı bıktırır sen satarsın ondan sonra roketler bi daha bıktırır madem almışsın elinde kademe yapacak nakit Yoksa yinede Full işlem yapma parçalı yap tamam ytd
Poyrazz51 için cevaplandı (yorumu göster)