Gece


Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili bilgilendirmemiz için tıklayınız.
"Başla" veya "Üyeliği Tamamla" butonuna basarak KVKK hakkında bilgilendirildiğinizi ve Açık Rıza Metnini okuyarak kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.1739 17:25:31
EUR 10.1563 17:25:31
USD 8.6485 17:25:31
ALTIN ONS $1775.4550 17:25:31

Profil sayfası: _Nefes_

Üyelik Bilgileri

Üye adı:_Nefes_

Kayıt tarihi:11 Nisan 2020

Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.

Yorum sayısı:1123

Üye puanı:112

Takipçileri:26

Takip edilen:25

Baktığı sayfa:_GOLD__ - Altin.in üye profili (9.6.2020 03:07:31)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Kadın

Doğum tarihi:14 Mayıs 1990

Meslek:Diğer

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler Yatırım Danışmanlığı kapsamında değildir. Yorumlar kullanıcıların kişisel görüşlerinden ibarettir. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarına göre yatırım kararı almamanız konusunda kesinlikle uyarıyoruz.

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Amin hocam
Cümlemizi:)

_ONEOL_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Gülümsettiniz:)

_ONEOL_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Cok pardon ozaman hocam..

Kesinlikle hafta da bir yorum yeterli kanaatindeyim sizin gıbı..

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Yorumdan bahsetmedim hocam
Kastım etiketti:)

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

@Güzelliği_Güzelden_Bilmek
Can hocam nasılsınız

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Slm hocam
Geç oldu, yeni gördüm
Emeğinize sağlık
Etiket için ayrıca tşk ederim
Devamını rica ederim mümkünse:)

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Yok yok olsun ole deme

Sabrın bası zehır sonu tatlıdır

Merak etme bızde meyvesını yıyecez ınsaallah sabrın:)

Bız varız beraber beklerız canım:)

Cidra için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Aman Allahım:)

Ne güzel temenniler:))

_ONEOL_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Aman yapmayın hocam cıksın artık:(

Tşkler acıklama ıcın...

_ONEOL_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Beklentınız düşüş yönünde mi hocam?

_ONEOL_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Yine niye saldı bu meret:)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Nasıl olsa en ıyı yaptığımız sey ( sabır)

Yıne payımıza o düştü:)

Cidra için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Cümlemizden..

Lawezzi için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

:):)

Gıttıgınız yolları Allah aydınlık eylesin ozaman
Hocam:)

Lawezzi için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Elhamdulillah hocam

Siz nasılsınız

Lawezzi için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Aleykümselam

Hosgeldınız

Lawezzi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Ya sabır canım:)

Cidra için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Anlatımınız ve aydınlattıgınız ıcın tekrar tesekkurler

( her an herşey olabılır)'in altını çizdim beklıyorum:))

Benden de like size gelsin hocam

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Tşkler

Benden de size gelsin hocam

teamyankee için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Bende dıyorum burnu nıye tıkansın:))

Demekkı yenı hatırladınız:))

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Acıklayıcı yorumunuz ıcın cok tesekkur ederım hocam:)

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Hayırlı aksamlar hocam

Burnunuza kokular gelmıyormu bu aralar
Gümüşle alakalı:)

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Hangi mesajınız hocam:)

Güzelliği_Güzelden_Bilmek için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Haklısınız hocam
İyiliğiniz daim olsun ozaman diyelim.. :)

Güzelliği_Güzelden_Bilmek için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

@Güzelliği_Güzelden_Bilmek
Hocam msjlarım gelmedi mi?

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

HocAm ben takıp edemıyorum ole tufanları:)

Tşk ederim..
Aminn cümlemizi... :)

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Hocam sesli güldüm:))

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Tşk ederım hocammm

Siz nasılsınız?
Kayboldunuz
Nerelerdeydiniz?

Güzelliği_Güzelden_Bilmek için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Heri hoca degıl

Madagaskarlı61 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Hislerimde yanılmıyorsam sizsiniz
Hosgeldınız hocamm:)

Güzelliği_Güzelden_Bilmek için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Zaten vergıler yeterınce can sıktı
Birde bunların bu makası
Iyıce can sıkıcı oldu artık

ES_26_ES için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Ucmus desenize

ES_26_ES için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Nolcak bu makas bole ya

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Hosgeldi:)

Cidra için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Amin
Cümlemize diyeyeyim:)

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Rica ederım hocam
Övgü değil izlenimdi

Mahcup olmayın gurur duyun

Tekrar hayırlı geceler

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Hocam hayırlı geceler

Uslubunuz, ınsanlara yardımınız ( ayırt etmeksizin)
karsısında saygıyla eğiliyorum ve takıp edıyorum sızı..
Ender kısılık ve karaktersınız
Sızın gıbı saygı deger kısılerı burda gordukce
Mutlu oluyorum
Sayılarınız cogalsın ınsaallah
Kendı adıma tsk edıyorum
Allaha emanet olun...

GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Kesınlıkle canım
Sende ıyıki varsın

Cidra için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Ne demek
Rıca ederım:):)

besiktas için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için _Nefes_ yorumu ()

Gumus parlatıyorum:))
Erken cıkan sana da uzuluyorum ya hocam:)))

besiktas için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
KVKK ve Çerez politikalarımızı inceleyiniz.
Onaylıyorum