Üye adı:_FRİT_
Kayıt tarihi:2 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2459
Üye puanı:704
Takipçileri:160
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:İzmir
Kazanmanın 3 kuralı
1. Bilgi
2. Disiplin
3. Sabır
Bereketli Bol Kazançlar.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
8BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Merabalar arkadaşlar. 3 günlük yorum yasağım vardı. O sebeple aranızda olamadım. Hiç tasvip etmediğim konuların içinde Altin_Stratejik denen kişi yüzünden kendimi bir anda buldum. Site kuralları dışında yorum yapma gafletinde düştüm. Kendisi 170 lerden beri sürekli çıkacak 250 kere iddiasında bulunmuştu, hatta düşüş başladığında da ısrarla satmayin diye tavsiyelerde bulunmuştu. Ben de tam tersini iddia ettiğim için ve benim görüşlerim bir bir gerceklesmeye devam ettiği için, zannediyorum arkadaş konuyu kişiselleştirilmis ve onca insanın onun yüzünden edeceği zararı umursamadan gümüşün çıkacağı yönünde telkinlere devam etmiştir. Benim meselem benim haklı çıkmam bir başkasının haksız çıkması olmadı hiçbir zaman. Benim meselem ekonomik politik teknik hatta pisikolijik verileri kullanarak analiz yapmak ve bunu burada paylaşmak. Bundan sonra da aynı şekilde devam ederek, bu konuyu kapatıyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Haklısın hocam. Başa dönelim o zaman. Bizi neler bekliyor. Salı günü itibari ile ekranı sıkı takip etmemiz lazım. Volatilite yüksek aşağıya doğru baskı yüksek olma ihtialleri bekliyor. Bu süreçte yapacağımız iskenker yerinde ve doğru olması lazım. Acele etmek panik yapmak yok. Sakin sabir ve disiplinli bir şekilde ilerlemek lazım
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()23 şubata kadar. Ancak piyasalar sadece önünüzdeki hafta kapalı olacak.
Ferit36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Evet sıkıntılı olduğunu muhabbetin daha ilk anlarinda anladım. Hayırlısı olsun bakalım herkes kalbinin ekmeğini yer.
sesilya96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Ben aslında kendime kızdım sonra. Bu muhabbetin içine çekildigim için. Her neyse benim için konu kapandı. Ben ne kadar sabrederim bilemiyorum ama sırf bu tiplerin, insanların paralarının pisikolojikerinn ellerinden gitmemesine sebep olmasınlar diye elimden aklımdan geldiği müddetçe yorumlamaya devam edicem.
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Konu: #34664703 Grafik detay ve yorumları
Benim de kötü senaryo diye anlatmak istediğim buydu hocam. 2011 senaryosu. O sebeple ısrarla nakitte olanlar beklesin. Düşünce alsın çıkınca az çok bakmadan kâr alsın sonra yine bekleme şeklinde devam etsin diyorum. Yani kısacası düşerken fırsatları değerlendirerek düşelim diyorum
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Tamam kardeşim haklısın tamam . İyi uykular
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Ya ben 64 diye ısrar etmiyorum altta ihtimal var diyorum. Yani ona göze alarak sabırlı olun diyorum. Uyanık pazartesi piyasalar kapalı ya sanki ben gün verdim. İftira atacak ya. Bak olmadı diyecek kendini ve diyer kendini tatmin edecek :)
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Anlaşıldı tamam :)
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Hayırlı geceler milletin parasına benim de uykuma zarar verdi.
karizma707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Ya valla sinirlerim tavan olmuştu sizin yazışmalara gecenin bu yarışı sesli koptum gülmekten. Bunları bu site yönetimi neden tutuyor hala. Yanliz iyi geceler diyor seviliyirsunuz ikinizde diyor. Demekki 3. Kişilik de var. Allah akıl fikir versin. Bu site kimleri dinleyerek ne hale gelmiş. Kimler batmış yazik
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Tüm bunlar sende var kibir abidesi. Allah'ı ağzına alma iyice batma zaten vebal yüklüsun
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Valla haklısın. Senin şu yorumunu ben bugün yaptım daha. Adam nasil yaptı ettiyse beni de aynı konuya çekti. Ben sadece yorumuna karşılık 2 haafta öncede aynı yorumu yaptigini hatırladım. Hafızam yaniltmadi baktım hakkaten oymus. Meğerse milleti 170 tllerde terste bırakan buymuş. Şimdi de diyor ben olmasam sana inanıp insanlar zararkes yapacak iyice batacak. Keşke sen olmasaydın da 170 den insanlar satıp zarara kimse girmeseydi.
EmDi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Eyvallah kardeşim. Benim kızdığım nokta kibirli olması sen kimsin ki benim dengimmisin diyor. Kendini nerede görüyor benim kim olduğumu bilmeden. Neyse la havle.
kocEMİN için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Sen çık kardeşim yorum yapma yazık bu millete ahını alma kimsenin iki yakan bir araya gelmez. Sen dedi kodu sitelerine git iyi yaparsın.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Engellersin tabi kendin ettin kendin buldun. Kendi foyaninkendin ortaya çıkardın. Benim anlim ak engelemeyle isim yok. Sen kaç tab
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Kardeşim adam 2 hafta evvel ben yön aşağı demisim. O aksini düşünüyorum demiş. İnsanlar onun yüzünden tersten çıkamamış. Milletin parasını ziyan etmiş. Şimdi bana akıl veriyir kendini ne sanıyor nerede sanıyor bilmiyorum. Ben olmasam burada senin yüzünden insanlar zararkes yapacak. Bak hele bak kibre. Sonra mesajı atınca 2 hafta evvelki kudurdu
kocEMİN için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()İnşallah senin gibi olmaz. Bozulmam senin gibi
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Olamam zaten Allah muhafaza. Okadar insanın vebaline girmişsin birde çıkmış bukadar kesin konuşup ben olmasam insanlar zarar kes yapacak diyorsun. Keşke sen olmasaydın da insanlar 170 TL den zararkes yapsaydı. Üzgün denen kadincagiz bukadar bunalımda olmasaydı. Sen dengi değil bunların vebalini düşün
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Bakacağız 2 hafta evvelki 170 TL ci
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)