Üye adı:_FRİT_
Kayıt tarihi:2 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2459
Üye puanı:704
Takipçileri:160
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:İzmir
Kazanmanın 3 kuralı
1. Bilgi
2. Disiplin
3. Sabır
Bereketli Bol Kazançlar.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Habere bile gerek yok. Toparlanma olacak hep aynısı oluyor powel den sonra
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Toplamalısınız bence satma olmaz burdan artık. Buralar toplama için çok güzel bölgeler ama kademeli alım. 102 TL asagidan göz kırpıyor ona göre :) ama yukarda 120 125 TL göz kırpıyor:) sence ne yapmalı
muhendis1beyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()İşte beni dinlememişsin demekki. Ben ne dedim %50 nakit kalacak. Bugün ne dedim bu %50 nakit ile 5 de bir alim yapılabilir. Sen iyi takip et. :)
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Ben daha aşağıdan alım bekleyenler için müdahale ediyorum ve cepten harcıyorum :) herkes bunu yapmaz kıymetimi bil. Tersi düzü konuşuruz senle yine. Az bekle sabırlı ol. Ama bak sana aşağıda hedef veriyor ona göre kademeli al diyorum. Sen benim dediğimi yap pişman olmazsın. Bak 64 dolar cı bunu diyorsa bir bikdigi var demekki:)
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Şunun garantisini verebilirim orta ve uzun vadede hiç kimse terste olmayacak inşallah tabi. Ons ile olmazsa dolar desteği ile olacak. Yatırım yapan herkes kârda sadece bizim haberimiz yok.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Unutmayalım belki dipteyiz yada en kötü ihtimalle dibe daha yakınız. Alım yapınca 7 lira aşağı riski var yukarıda en az 15 lira kâr imkanı var. Bu risk kâr analizini yaparak işlem yapmak ama kademeli yapmak gerekir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Powel ne zaman konuşsa şahin açıklamalar yapıyor ve piyasayı geriyor. Değerli metaller ilk gün aşağı yönlü hareket ediyor ancak ertesi gün toparlama geliyor. O sebeple panik ile işlem yapılması çok riskli ve önermiyorum. Nakit oranı çok olanlar için bu bölgeler ekleme yapmak için geçerli bölgeler. Ancak 71 dolar desteğini de dikkate almak lazım. Eğer 71 dolar 102 TL olması lazım bunu göze alıyorsanız buradan güzel alım yapılabilir. Yarın toparlanma ile 110 TL civarına gelecek kanaatindeyim. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Kardeşim sen hatayı çok yaptın. 130 dan ben sana sattirdim %50 nakit vardı sende. Ama beklemeden 135 den geri alım yaptın. Eğer dinleseydin beni 113 den de alım yaptirip 123 lerde yine satış yaotiracaktimn. Sonra kademeli 114 112 110 108 105 lerden alım önerdim onları uygulandığında senin 170 zarar 120 kere inecek bu son çıkışla da kâra gececektin. Ama nasip değil diyelim sen bence işlem yapma sadece bekle artık
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()%30 nakit kaldı diyebilirim. Ama bu gümüş sepeti için. Altın ve fizikiler hariç . Ama artık dip yada dibe en yakın yerdeyiz. Karar sizin eğer nakit oranı çoksa ve zaman sorununuz yoksa ekleme yapılabilir. Ben artık kesin dönüşü görüp üzerinde 2 gün kalıcılık görmeden ekleme düşünmüyorum. Çünkü %50 nakiti 30 a indi
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Teşekkür ederim. Sonuçta aşağıda destekler belli. Onları vererek o desteklere geldikçe kademeli alım öneriyorum. Ben an itibari ile zararda sayılmam çünkü her kademeden alınacak nakit bulunduruyorum. Zarar ne zaman sattım ve aldığımdan az para elde ettim o zaman zarardır. Ben henüz zararına satış yapmadin o sebeple zararda değilim. Kâr satislarina başladığımız zaman tekrar konuşuruz :)
Efesinek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Ya nasip bakalım ne olacak. Ama Mart sonu Nisan başı bu piyasa yukarı dönecek kaçarı yok. Burda artık ineceği son nokta 102 TL 72 dolar o bölge gelirse ekleme ful girerim artık
sesilya96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Ben epeyce alım yaptigim için şimdilik beklemedeyim. 112 den en son alımı yaptım
sesilya96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Bence yok. 100 dolar ın test edimesi 71 dolar hatta daha aşağısını getirecek görüşündeyim aylardır. Ama o 100 doları test edemedik. 96 dan döndük.
Black_57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Fed kararının fiyatlaması zaten yapıldı ektra bir durum yok. Bundan sonra ümid ediyirum yukselise geçecek. Yatay da devam edebilir ama yükseliş daha baskın olacak. Ytd. Bu piyasaya dayanamayan pisikolijisi kaldıramayan bu yükselişte zararını kaoatttiginda gümüş pozisyonlarini da kapatsın bence.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Bu kadar satışın ardından illaki yerine alım gelecek bu bu piyasanın olmazsa olmazı. Sabit çıkma veya düşme olmaz. Daha evvel de belirttim. 72 dolar ile 101 dolar arası ağustosa kadar git gel yapacak. Nereye iner nereye çıkar onu bilemeyiz ama Aralık bu 72 dolar 101 dolar
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Kardeşim sen tutmaya devam et. Bek ben de 126 dan alımlarım var bekliyorum zararına satış yapmaya gerek yok. Tabiki kesin bilebilsek zararkes yapılırdı ama bu işi tam tersi de var. O ihtimali göze alarak hareket etmek lazım. Sendeki sıkıntı nakit tutmamış olman. Ama zararı kurtarinca artk %50 seçeneği ile devam edersin. Bence çok canını sıkma. Herşey yoluna girecek inşallah az kaldı.
Moxel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Kötü senaryolar için elimizde bulunan %50 nakit ile 5 de 1 alım yapılabilir. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()112 den aldigima 117 satış emri verdim ben kaçar
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Var ama daha değil
karizma707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _FRİT_ yorumu ()Bakacağız züğürt mu banker mi
karizma707 için cevaplandı (yorumu göster)