Üye adı:_BROKER_
Kayıt tarihi:11 Mayıs 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14776
Üye puanı:5466
Takipçileri:401
Takip edilen:64
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
ben demiştim ben bildim :)
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()burası balınalar sofrası:)) @simurg22
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()30$ dayken 20$ beklıyorlardı:) hala beklıyorlar tren kalkıyor bavulunu alan ıstasyona cıktı:)
BJK__35__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()yok hocam farketmez gun
murat826 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()full alım yapacaklar cumayı beklesın :))
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()cuma gunu ne var kı
murat826 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()tepden satıp dıpten alacak mı bır akıllı sensın:))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()silkelenmeyın dedık o kadar dınlemedınız:)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()dussede alsam dıyor 160 tl den dusuyor 100 tl burdan alınmaz dıyor evet alınmaz 250tl den alıyor:)) sonra dıyor kı burdan alınır mı:) alma 500tl olunca al:)
BJK__35__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()adam 1$ dusunce asagı gösteren grafık atıyor 1$ yukselınce yukarı gosteren grafık atıyor pesınden gıdıyorlar hustadım dıye:) senın hustadın 1 lıra bıle kazanamaz emın ol
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()zarar kes yapılmaz
tepeden satayım dıpten alayım dıyenlere
ya gram eksıltırsın ya malıyetın artar dedık
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()ne dedık:) @Aysimaa_
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()ben tarzımdan memnunum kardesım kendı analızlerımden ben sorumluyum rısk yoksa kazanc yok rakamlarım sayfada herkesın kendı tercıhı
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()gelecegı sadece Rabbım bılır kardesım bız kuluz
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()yatay kısmını unutmusum:)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()en zekısı ben hesabını yap artık. ))
Ahlatban için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()bro valla kalbımı kırdın duygularım ıncındı:) 75$ yazdık full mallandık dedık 115 de satmayın 120 yapın haftaya yukselecek dedık :)) 130 gordu daha ne olsun
heisenbergg1 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()buradan gümüş alınır mı hocam?
evet alınır
buradan gümüş satılır mı hocam?
evet satılır
buradan yukselır mı hocam?
evet yukselır
buradan düşer mi hocam?
evet düşer
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()avrupa asya chına amerıka hemsi benım analızlerımı takıp edıyor:)
daxo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()dur kanka 40 yılın bası tutturduk azcık sevıneyım:)
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için _BROKER_ yorumu ()eskı traderlardan kım kaldı sıze söyleyeyım mı bırtek broker kaldı:))