Üye adı:_börteçine_
Kayıt tarihi:3 Nisan 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7894
Üye puanı:829
Takipçileri:105
Takip edilen:32
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
tek sevdam Türkiyem'dir...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:23138,66 Nakit puanı var
T. Puan:23138,66 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()dolar beklentini yazmamıssin. Ons 2170 olsa gram zaten 472 kırar.
Murat_atmaca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Geliyor 1946
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Bunu piyasayı yukseltenlerde düşünmeli bence.
zararkesforever için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Galericiler de son demlerinde. Hepsi sinek avlıyor. Bu piyasada herşey allak bullak. Kimse iki katı arabaya para vererek almıyor.
Captainnnn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Satmazsa dua edelim
trakyali2259 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Aleyküm selam bu arada, sen heyecandan yanlış yazdın , bende heyecandan selamına cevap yazamadım :)
KAHİN38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()durumlar nasıl? @ŞİRİN_BABA_
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Gramlari tutuyorum, bugun araba alacaktık söylendiği gibi çıkmadı lakin. Beklemedeyim hala :)
INNAVATOR_DRW için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Hg dostum. Bizim araba işi olmadı. Nasip diyelim
Dolarcı_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Abd satıyor mu ne :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Bak buna çok güldüm işte :)
Mehmetshn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Sınav orda girin kazanın sizde memur olun :)
Dreamseyyah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Gemiler rüzgara göre yelken açar.
Altıncı_Mahmut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Tabi gerçekte olan şuan açıklanacak olan mi bilemiyorum.
1321gp1321 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Enflasyon tahminimce 0.90
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Ondan önce çıktı çıktı :)
1321gp1321 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()İsimde ver bari o arkadasi bilelim :)
Altıncı_Mahmut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Burda sırf milleti yanıltmak icin olanlar bile var. Ego tatminciler.
Hepyek66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()İnan altını satar arabayı alarim ama bu seferde altın uçar araba düşer. Bu ara ne alsam öyle oluyor. Nasip. Allah isteyene verirmiş. Şimdilik sağlığımız çok şükür yerinde ya gerisi ya nasip.
Dolarcı_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için _börteçine_ yorumu ()Yok dostum bı araç var onu alayım diyorum. 9 temmuzda 94 sattık, şimdi 130 alacaz :) Geri kalanı fiziki alayım dursun. Yada kalan ile al sat yapayım diyorum. Tabi yarın araç kişinin dediği gibi ise.
Dolarcı_1 için cevaplandı (yorumu göster)