Üye adı:44cuma44
Kayıt tarihi:10 Ocak 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1128
Üye puanı:150
Takipçileri:4
Takip edilen:8
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:18 Şubat 1985
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Hemşo oradan hesap açtım ama al sat için tfx kullanıyorum. Burada bazı hisseler yok. Oyak indirdim müşteri no vs istiyor.
Taha44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Arkadaşlar aranızda oyak trader kullanan varmi . Nasil kayıt yapılıyor. Şifre almak için mus hizmetleri aramak yeterlimi.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()yanarım akenerji deki guzelim kara yanarım :))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Enerji alanında tüm zamanların en büyük keşfi yapılıyor enerji hisseleri taban yapıyor... nasil açıklayacağız bu durumu
Hayta0618 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Ağzına sağlık gardas...
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Hayırlı cumalar herkese. Herkesin kazanacağı bi gün olması dileğiyle.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ():)) sesli güldüm hemşo. Allah ta seni güldürsün
Taha44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Keten abla selam olsun sana. Akener yine tavan:) ancak ayen enerji sence ne olur. 6.40 alım var.
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Eyvallah güzel insan...
EfsaneAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Keten abla gecen bir yorumundan etkilenip akenr aldim . Bir süre dolandı ama bugun kar dayım tsk ederim..
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Biraz daha düşürüp millete sattırmak mi isterler acaba hocam. Benimde elimde 3.04 ten bir miktar var.
Albatros01_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için 44cuma44 yorumu ()antepli istifa etmiş. Şaşırdım...
Pınarrr86 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Aleykum selam.
Mehmet0640 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Insallah dostum
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Insallah dostum.
Nefo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Benimde elimde hatırı sayılır asels var kardesim ama bilanço daha önceleri de hep iyi geliyormuş. Hatta bazı eski borsacilar iyi bilançonun ardından düşüşten bahsediyor. İnşaallah yükselis olur.
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()ASELSAN'ın 2020 yılı ilk yarı finansal sonuçları açıklandı. ASELSAN, 1,8 Milyar TL ile tüm zamanların en yüksek ilk yarıyıl kârına ulaştı. Şirketin cirosu %13 oranında büyüyerek 5,2 Milyar TL olarak gerçekleşti. Diyor açıklamanın basinda. Yorumculardan anlaşılan borç miktarida artmış. Bu durumda kağıt nasil etkilenir acaba tecrübeli arkadaslar yorum yapabilirse sevinirim.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Nereden bakıyoruz kardeşim
Albatros01_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Cumlemizin kardeşim.
tsubasaetkisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 44cuma44 yorumu ()Eyvallah kardeşim. Bende o seviyeden alamadım. Gecen al sat yapmıştım sattığım seviyenin Altın da görünce bir miktar aldim . İyi olur insallah
tsubasaetkisi için cevaplandı (yorumu göster)