Üye adı:42can42
Kayıt tarihi:15 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:18
Üye puanı:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:15 Aralık 1978
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Konya
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için 42can42 yorumu ()Alım fırsatları genelde zirveden %15–25 arası düşüşle oluşur. Şu anda zirve 5.300 usd olduğu için, 4.200–4.300 USD bandı mantıklı bir dip bölgesi diye düşünüyorum. 4300 civarı parçalı alıma başlayıp, 4000 ve Altın a gelirse yüklü alım planlıyorum. Benim şahsi düşüncem bu yatırım tavsiyesi değildir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()Düşecek bu dolar . Çünkü TR kalabalıklaşırken ABD yanlızlaşıyor . buda ekonomilerini vuruyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()6. 00 Altın a düşerse kırılma o zaman olur ve uzun süre düşüş devam eder
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()Bayramdan 1 hafta sonra 4. 50 - 5. 00 bantında olur bu gidişle.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()Eylül de ne olacak ki yükselecek. Her düşük gidişat TL değerine olan güveni arttırır.
Shdankgk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()Eylül de ne olacak ki yükselecek. Her düşük gidişat TL değerine olan güveni arttırır.
Venezuvvellaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()Böyle giderse bayram sonu sert düşüş olur
Shdankgk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()Bayram sonuna kadar 6. 30 u bulmaz ve bayram ı bu şekilde geçirirse bayramdan sonra 6 dan aşağıya sert düşüş olur bence
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()Önlem geldi . borsa hızla yükselirden dolar düşüyor. Bayramo 6 aşağısında geçirecek
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()Yükselecek diyen arkadaşlar neye göre yükselecek. ABD yaptırımı arttırabiliriz açıklamasına rağmn sert yükseliş olmadı ve Türkiye de piyasalar kapalı iken yurt dışından dolar alımlarına rağmen sert yükselme olmadı. Bu sebeplerden ben gün içinde 5. 50 den aşağı düşeceğini tahmin ediyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()Gün içinde 5. 90 altını görürse kırılma olur ve 5. 30 - 5. 40 lara kadar geriler diye düşünüyorum.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()Türkiye borsaları bankaları kapalı iken düşüş trendi devam ediyorsa. Gün içinde işlemler açıkken daha sert düşüş olacağı görüşünde yim. Gün içi 5. 50 - 5. 60 ları görme ihtimali çok yüksek bence
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()AP parlemontosunun açıklamalarının da etkisi ile 6 dan daha aşağı düşecek bence
Zeynepkull için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için 42can42 yorumu ()Abd mallarına uygulanacak %100 vergi Türkiyenin kararlılığını gösterir ve bu yüzden döviz kurunun düşüşe geçeceğini gösterir. Bu ssabahki yukarı doğru hareket buna tepki bence. Sert düşüş sabah 10 gibi olabilir