Üye adı:42_zarif
Kayıt tarihi:2 Mart 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:51
Üye puanı:11
Takip edilen:19
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:9 Gram altını var
Puan:1024,64 Nakit puanı var
T. Puan:56335,31 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 42_zarif yorumu ()Merhaba hocam uzun süredir yüklü şekilde nugyo da bekliyorum kısa vadede yönü nasıl olur sizin görüşünüz nedir zarar kes yapıp sizin onerdiginiz hisselere giriş yapayim mı hocam görüşleriniz nelerdir
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 42_zarif yorumu ()Hocam merhaba elimde edata nugyo ve akfgyo var zararım buyuk sizce uzun süre beklermiyim
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için 42_zarif yorumu ()Hocam nugyo da büyük zararım var bekleyeyim mi veya çıkış yapayım mı daha düşer mi sizin fikriniz nedir
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 42_zarif yorumu ()Hocam günaydın nugyo hakkındaki düşünceniz nedir yerinde sayıyor çıkamıyor sanki
asimavii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 42_zarif yorumu ()Konu: #ecılc
Hocam günaydın nugyo hakkındaki düşünceniz nedir yerinde sayıyor çıkamıyor sanki
Aliisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 42_zarif yorumu ()Konu: #brsan
Hocam nugyo ne olur zarardayim buradan satıp başka bir yere yaptırayım mi
asimavii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 42_zarif yorumu ()Hocam edata hakkında bir çalışmanız var mi
asimavii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için 42_zarif yorumu ()Hocam edata hakkında çalışma yaptıniz mi acaba sonra hatırlat demiştiniz
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 42_zarif yorumu ()Hocam nugyo 5.62 ortalama bekleyeyim mi biraz daha alıp ortamayi dusureyim mi tavsiyeniz nedir
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 42_zarif yorumu ()Hocam rtalb ve edata düşüş trendinde bunlarla ilgili bir çalışmaniz varmı kısa bir bilgi alabilirmiyim
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için 42_zarif yorumu ()Hocam size birşey sormak istiyorum RTA ve edata hakkında çalışmanız varmı bunanlailgili bilgi verirmisiniz
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)