ALTIN ONS

$1238.4750

Güncel: 00:59:56

USD/TL

5.3645

00:59:54

EUR/TL

6.0674

00:59:54

PARİTE

1.1301

00:59:02

STERLİN

6.7617

00:59:02

GÜMÜŞ

2.5188

00:59:34

XAG

14.5745

00:59:34
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1301 17:11:41
EUR 6.0674 17:11:41
USD 5.3645 17:11:41
ALTIN ONS $1238.4750 17:11:41

Profil sayfası: gümüşüm

Üyelik Bilgileri

Üye adı:gümüşüm

Kayıt tarihi:30 Mayıs 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:6354

Üye puanı:233

Takipçileri:20

Takip edilen:0

Baktığı sayfa:Tam Altın'ın fiyatı ve satış fiyatları grafiği (14.12.2018 18:04:32)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Çıkar o çıkaar test edildi onaylandı)))

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Ahh canım su balığı tutmayı bi öğreneyim sen gör o zaman)) bsoke 122 den aldım 121e düştü)))

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

TLyle de batıozz zaten)))

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Tamam 122 ye emir girecem az önce 120 ye düşmüştü?

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Borsaya da yararmı kardesim

ersan07 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Elimde var ya ort düşsün diye dedim bsokeda aldımız yere geri geldi vur- kac yapılırmı ki?

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Yine bimas alıyımmı?

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

2 parça da aldım ya maliyet 7 577 yazıyor canım

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Bak Gamzem yeminle ben karla sattıktan sonra çıkana üzülmem bunların ne dibi olur ne zirvesi! kar ettimmi ettim bereket versin der gecerim

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Kozaaya ek yapıyımmı tlmi kalsın?

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Ni demek su dimekk! Gamzem sen bi bi BİR TANESİN!

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Evet bence de))

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Sattım cannım böyle bi günde kar ettime inanamıom))) çok saol canım)))

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()

Benim listemde de bi adnac ile bi tekfen var gerisi hep kırmızı(((

feralya için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Abim uzun bekleyince karda da olsam duramıyom ya!

zafer_durak için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Abim haftaya endex düzelirmi sence?

zafer_durak için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

İnsallah ya nasip bakalım

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()

Canım çokmu almıştın? tüh yaa bugün bist hep kırmızı gibi(((

feralya için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Sence haftaya endex düzelirmi kardeşim?

ersan07 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Haftaya düzelirmi bu piyasa Gamzem ya! temelli battık sanki? (((

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Çok sükür burada yanlış anlıyacak kimse yok biz bizeyiz kardesim

ersan07 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Onlar seni yanlış sonuca götürür benden dimesi? ))

Einol için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Evet doğru kardeşim adese elimde kaldı bak((

Einol için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Kardesim benim sorum o değil her kağıdın belli aralıkları vardır! Benim sorum hep böyle mıy mıymı?

Einol için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Ben yalan konuşmam canım doğrusu neyse her zaman odur yani!

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Ben seni seviyorum cannısı! )))

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Haa konu anlaşıldı ondan bana bunları aldırdın dimi? ))) olsun senin için çekerim ben o zararı)))

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Kızz suss adam saka gotürürmü götürmezmi bi önce tanı tallazmıydı biri vardı ne cabuk unuttun?

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Bist ne halde olursa olsun bi kağıdın arkasında Gamzem varsa o kağıdın uçması lazım)))

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Bsoke dan çıkım kozaa alıyım dediydim düsmemismi?

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Tanır daha acelen ne adamı korkutacan hiç gelmicek! ? ))
Gamzem bu bsokeden çıkıp hepsine kozaa alıyımmı?

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Bu hep böyle mıy mıymı bugünmü böyle kardeşim?

Einol için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()

Hayırlı olsun canım inşallah çok kar edersin))

feralya için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

He he geç onu geç! ))) Ama ben bak yeminle össledim yaa! inan simdi yine ağlıyasım geldi!

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Sen geleydin de zarar edeydim hep zarardayım zaten bi kere de senin için zararda olurdum çokmu? )) vallahi össlemisim GAMZEM seni yaa! )))

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Tamam canım dün o kadar kağıtdan zararına çıktım elimde kağıt az olsun diye bugün yine çoğalttım))) madem aldıracadın dün geleydin ya! ? )))

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Saol canım Allah razı olsun kozaayı kaçta satacaz?

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Tamam canım onu da aldım

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

Tamam canım dur bakıyım o kaçta kaçtan alacaz?

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Tam Altın için gümüşüm yorumu ()

kozaa mı bsoke mu zaten dedim ya tl az sen ne dersen onu alacam?

gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!