ALTIN ONS

$1238.6400

Güncel: 12:07:54

USD/TL

5.3904

12:07:54

EUR/TL

6.0914

12:07:54

PARİTE

1.1294

12:07:54

STERLİN

6.7845

12:07:54

GÜMÜŞ

2.5339

12:07:54

XAG

14.6135

12:07:54
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1294 12:07:55
EUR 6.0914 12:07:55
USD 5.3904 12:07:55
ALTIN ONS $1238.6400 12:07:55

Profil sayfası: DarKDayS

Üyelik Bilgileri

Üye adı:DarKDayS

Kayıt tarihi:04 Şubat 2017

Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.

Yorum sayısı:1798

Üye puanı:1710

Takipçileri:278

Takip edilen:12

Baktığı sayfa:Profil ayarları (26.6.2018 13:53:30)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Kişisel Görüş ve Yorumları

Arkadaşlar Selam..
1800e yakın yorum yapmışım ve bunların neredeyse 300 kadarı görülmüyor..
biz neden burdayız bilgi birikim paylaşmak ve fikir alışverişi yapmak için..
ama yorumlar çıkmıyorsa burada bulunmanın ne anlamı var.. Zaten kendi kendimize yetip birşeyler yapmaya çalışıyoruz
Yorumlar çıkmıyorsa ne diye uğraşayım..
Dolar ile ilgili grafiklerde farklı zaman dilimlerinde paylaşım yapmak istiyorum ve çıkmıyor buda iyice sıktı..

Aras - Hasan - Mehmet - İbrahim ve ismini bilmediğim konuştuğum tüm dostlar hakkınızı helal edin hepinizi seviyorum Saygı ve selamlarımla

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10216,15 Nakit puanı var

T. Puan:10216,15 Gram & Puan birleşimi

Yatırımları

1
1
1
1

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

3BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Arkadaşlar Selam elimdeki %50 TL ile 5, 2490 Gbp alınmıştır tl kalmadı.. hayırlı kazançlar
Son durum %50 2, 016 gümüş tl
%50 5, 2490 sterlin

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Dostum Selamlar 2. bir alıma gerek duymuyorum ama alıcak olsam 1, 97- 98 aralığı ideal.. ben ikinci bir alım yerine daha çok parite yapmaya çalışırım aksi bir durumda , biraz izleyelim hayırlı kazançlar

zz_19 için cevaplandı (yorumu göster)

3BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

eurusd paritesi 1, 22 yükselişe başlasa şöyle 170- 180 pips yapsa ne güzel olur , hayal işte hayal kurmak güzel

3BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()


Destek direnç içinde , olabildiğince dikkatli bakmaya çalıştım , hayırlısı olsun diyelim bol kazançlar :)

#9430176 Grafik detay ve yorumları

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Dostum yeni gördüm Ellerine sağlık sen olmuşsun artık işi çözmüşsün tebrik ederim , çizgilerinin hep isabetli olması dileği ile hayırlı geceler :)

The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Teşekkür ederim dostum cümlemizin inş

@Ogun Dostum açıkçası görmedim ama benden komisyon kesilmiyor şuan , Eğer bundan sonrası içinse bu bir çok kişinin işine gelmez , sanmıyorum bu riske gireceklerini..

zz_19 için cevaplandı (yorumu göster)

4BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Arkadaşlar Selam ,
2, 0160 tekrar %50 gümüş tl alınmıştır , % 50 tl elde mevcut bilginiz olsun.. hayırlı kazançlar

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

merhaba Selamlar,
usd içsel olarak tepkiler vericektir yada buradan bakınca zor gibi görülebilir ama İLK parçamı 3, 65 gibi alma hayalim var , hayırlısı diyelim kısmet diyelim , hayal kurmak güzel.. Bol kazançlar..

alttanal için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Kardeşim teşekkür ederim cümlemizin , herkes bir rakam veriyor hayırlısı diyelim , nasibimizde varsa alttan beraber dolar alalım :) kolay gelsin

zz_19 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Cuma günü alınan %50 gümüş tl kar ile satılmıştır , devam etmek isteyen stop sürerek edebilir , bereket versin , full tl deyim bilginiz olsun..

DarKDayS için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

:)Teşekkür ederim dostum zamanlama iyi oldu şanslıyız diyelim :) Hayırlı kazançlar inş

zz_19 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Akadaşlar Selam 2, 016 %50 gümüş tl alınmıştır , duruma göre elde bir süre tutabilirim..
%50 TL devam ediyorum bilginiz olsun , Hayırlı kazançlar

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Kardeşim Teşekkür ederim Selamlar hayırlı kazançlar

@alp1923 Selamlar kısa vade alım ve satımlarda anlık karar veriyorum rakam vermek yanıltıcı olur , ama orta vade bir durumluk olursa onuda yazarım.. bol kazançlar

HİDDEN_MAN için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()


Usdtry 2 krem arasında oyalanmaya devam ediyor , benim beklentim aşağı kremi kırıp yeşile gitmesi hayırlısı artık..

Ons sarı krem arası iyice sıkıştı , aşağı bekliyorum ama önce kremi kırmadan bir atakta gelebilir , biraz karışık bir gün beklemedeyiz..
@HANÇER25 kardeşim sana gelsin Selamlar iyi akşamlar , sadece bilgi amaçlıdır , yatırım içermez

#9389082 Grafik detay ve yorumları

3BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Selamlar bir ara sıkı paylaştım baktım pek değer verip anlayan yok , kendin pişir kendin ye yapıyorum ve sadece al satları paylaşıyorum :) ama paylaşırım arada yine iyi akşamlar

HANÇER25 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Nasip kısmet dostum hayırlısı olsun cümlemiz için , Selamlar iyi akşamlar

@KasriArifaN16 ons destek verirse neden olmasın

th35 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Olsun kardeşim senin şuanki rakamında çok kötü sayılmaz , illaki kar ediceksin , giden zamandan olur o kadar

zz_19 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

piyasa belirliyor kardeşim vademizi ne uapalım :) doları ucuza yakalasam uzun tutacağım , şimdilik ufak harçlıklara talim :)

Redcooll için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

rica ederim dostum maksat harçlık çıksın :) aklım dolarda asıl onu bekliyorum onu aldığımda orta uzun vade tutucam inş..

@zz_19 dostum senin seviyelere gelir en azından ben fazla beklemek istemedim

th35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

2, 009dan alınan %50 gümüş tl 2, 0180 den çıktım , bugünün ekmek parası çıktı :)
@th35

@RİCHiE_RİCH_ siz devam edin büyük ihtimal vurur sizinkileride..
@zz_19

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

%%% evet oldu :)) Teşekkür ederim

_Sheriff_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Dostum Selamlar Ons teknik olarak geri çekilmesi gerekiyordu görevini yerine getirdi ama fedi daha fiyatladığını düşünmüyorum , yarı alım yaptım çünkü hem fedi düşünüyorum hemde bu düşüşün düzeltmesi olur diye düşünüyorum 3- 4 krş kar görürsem kaçarım , benim aklım dolarda asıl , hayırlısı olsun

@Gamsız_Kelebek Teşekkür ederim hülya hanım cümlemizin :)

RİCHiE_RİCH_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

laptopta yüzde işaretini bulamadım bunu koydum çaktırma :)

_Sheriff_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Dostum Selamlar, yükseliş öngörüsü şimdilik yok tepki desek daha doğru olur , riskli bir işlem olduğu için ½50 aldım diğer ½50 sigorta görevi görücek , hayırlısı olsun diyelim :)

enver12345 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Teşekkür ederim kardeşim cümlemizinki inş

@th35 Teşekkür ederim dostum , yazacağım

The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Arkadaşlar Selam,
2, 009 ½50 gümüş tl alınmıştır..
½50 tl kalmıştır , son durum itibari ile.. Bol kazançlar

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Arkadaşlar selam ,
3, 7752 ort ½50 usd 3, 7817 den satılmıştır..
kur birazdaha gidebilir ama ben beklemek istemedim komple TL deyim , Kar edenlere bereket versin , devam etmek isteyenler arkasına stop koyarak devam edebilir..
Zamanı gelince dolarmı gümüşmü alıcaz yazı tura çeker karar veririz :)
Allah yanılanlardan eylemesin diyip bol kazançlar diliyorum..
iyi akşamlar

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Kendi çapımızda takılıyoruz dostum şans diyelim , başkasının portföyüne kesin sat veya al diyemiyorum sadece kendi alım satımlarımı paylaşıyorum o sebebten gümüş konusunda yardımcı olamadım k. bakma :(

@The_Makine Gönüller bir olsun kardeşim , rica ederim.. Selamlar

zz_19 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Dostum güzel gidiyorsun , bereketli ve hayırlı olsun

The_Makine için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Hülya hanım zarar ile ilgili değişen birşey olmayacak tabiki çünkü alımlar yukarıdan yapılmış , şimdi ons yukarılarda ama dolar daha tam dip yapmamış , dolar dip yaptığında elindeki enstürmanları usdye geçtiğinde zararı kapatıp kar etme olasılığın daha yüksek ve daha hızlı olucaktır..

Gamsız_Kelebek için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Hülya hanım yazdığım yorumlar çıkmıyor ve bu durum iyice sıkmaya başladı,
usdtry bu hafta yukarı yönlü ufak bir tepki vermesini bekliyorum (79- 80 ) sonrasında aşağı , işte o aşağıda beklediğim rakamı yakalarsak gümüşler komple dolara parite yapılabilir ve beklemeye geçilebilir o yüzden beklemeye devam edin , elinizde tl vardı sizin en son tekrar alım yaptınız sanırım , elinize tl geçer ise tl olarak tutun birşey almayın , tl bulundurmak her zaman iyidir bilginiz olsun

Gamsız_Kelebek için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Hülya hanım az önce bir yazı paylaştım çıktımı bilmiyorum , sizin elinizde % olarak ne kadar Gümüş , dolar ve TL var bilgilendirirseniz sevinirim bunlara ek olarak rakam ortalamalarıda gerek..

Gamsız_Kelebek için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Arkadaşlar Selamlar ,
Biliyorsunuz Cuma günü 2, 041 gümüşlerimizi satıp TL ye dönmüştük şimdi bakıyorum ve doğru bir hamle yaptığımızı düşünüyorum..
Elde şuan sadece %50 3, 7752 ort Usdtry mevcut..
Şimdi bir kaç saattir saatliklerde ve günlükte tekrar tekrar detaylıca bakıyorum son durum itibari ile ve kendi görüşürüm olarak yorumlarımı belirteyim;

Öncelikle Onsun Cuma günü yaptığı kapanışı pek beğenmedim , Bu hafta yakından izleyeceğim pivot rakam ( 1365 ) bu rakam geçilemez ise benim onslar ve haliyle metaller ile ( şimdilik ) işim biter bunu belirteyim ,
Dolarda 3, 7752 den alım yaparak strateji hatası yaptık ve yanlış hamle oldu , piyasa açıldığında ortalama düşürmek için dolarda yeni alım yapmayacağım , USD bu hafta en azından 3, 79- 80 arası test edilmesini bekliyorum ve edilir ise eldekileri kesinlikle TL ye döneceğim.. Alt ve Üst rakamları tam detay ile anlatmıyorum kafanızı karıştırmak istemiyorum , alım ve satımlarımı paylaşmanın yeterli olacağını düşünüyorum..

Bu hafta alım tarafında olmayacağım büyük ihtimal , Ama olurda kısa vadeli ufakta olsa kar bırakacak ve buna değecek bir hamle yakalarsam alırım ve alım satımları paylaşıyoruz zaten takip edenler bilir.. Benden şimdilik bu kadar fazla detaya girmedim Allah yanılanlardan eylemesin diyip hayırlı kazançlar diliyorum..

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Dostum benim portföy riskeri azaltmam gerekiyordu kurallarım gereği riski azalttım,
benim için nereden alıp satıldığı veya rakamların önemi yok önemli olan kar etmek :)
hele hele formasyonları yakalarsak tadından yenmez , daha yeni başlıyoruz hayırlısı inş , Selamlar

zz_19 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Tren rayları üzerinde sallana sallana gidiyoruz tam otutturamadık ufak ufak karlara talim :)
cümlemizin inş Selamlar

@th35 Bereketli olsun inş yeni alımlarda görüşmek üzere

Gamsız_Kelebek için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Teşekkür ederim cümlemizin inş , portföy olarak riskleri azaltmam gerekiyordu bende gümüşü eledim , fırsat verirse tekrar bakarız , olmadı sadece dolardan gideriz hayırlısı.. bol kazançlar

th35 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Arkadaşlar Selam hayırlı cumalar,
2, 0140 ortalamalı ½50 gümüş tl 2, 0410 çıkılmıştır , kar edenlere bereket versin , devam etmek isteyenler arkasına stop koyup devam edebilir..
fırsat verirse tekrar gireceğim..
elimde sadece ½50 3, 7752 ort usd kalmıştır.. bol kazançlar

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Boşunamı elde tutuyoruz kardeşim , Dolarında sırası gelicek ama onun birazdaha zamana ihtiyacı var sırası ile gidicez inş :)
Hayırlı geceleriniz olsun Selamlar

zz_19 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Kardeşim yeni gördüm çok geçmiş olsun Allah acil şifalar nasip etsin , tez zamanda iyileşmesi dileği ile..

eskici için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için DarKDayS yorumu ()

Teşekkür ederim hocam

@Gamsız_Kelebek Rica ederim Hülya hanım iyi geceler :)

@mmozg gbp paritesine pek bakmıyorum bildiğim kadarı ile @The_Makine ve @Özgürcük arkadaşların ilgi alanları olması lazım sorarsan yardımcı olabilirler

Polathan için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!