Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (3389719)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 (1 dakika önce)Aldigimizda soler haberlesirz
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk (1 dakika önce)Ayı trendi böyle olmaz. ikinci veya üçüncü ayda 200 günlük ortalamanın düşüş trendin Altın a sarkıp geri döner. Bunda klasik piyasa kuralları çalışmıyor.
kısa vadede yón yukarı , uzun vadede aşağı .. ytd
Silverdiet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas (1 dakika önce)58 ons gelir o zamana
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kenyalı (1 dakika önce)Sen bâri yapma :)
GümüşlerinAdamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sirius_black (1 dakika önce)Sene sonuna kadar beklerim artik ortalama 102 şuan da
Hkngncygt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Silver_gr (1 dakika önce)Artan usd kurunuda koyarsak 140 lar bence gayet iyi
Kenyalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 (2 dakika önce)Blmiyom herkes 57 dolara kitlendi 57 dolarda dalarim beklerim
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kenyalı (2 dakika önce)Ben ökeyim ..
Silver_gr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sinembas (3 dakika önce)Yok @Issizadam63 ayın 6si ve 21 i o zamana kadar beklerim paralarım şuan bağlı
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Silver_gr (3 dakika önce)Biz en iyisi 121 tepe ile 60 dip dersek ortalamasını alalım yıllık bazda 91 usd herkes okeyler sanırım :)
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hkngncygt (4 dakika önce)Ama ne zaman grafikleri aç bir bak
Sirius_black için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ (4 dakika önce)Ortalaman kaç şuanda bilmiyorum ama 115 125 beklentiler dahilinde ve o seviyeler hızlı şekilde gelecek ama ne zaman gelecek dersen piyasaya müdahale edenler ne zaman doyuma ulaşırsa ozaman diyebilirim. Beklemekten başka çare yok. Zararına satış asla yok. Kâr görülünce kademeli satış var nakit varsa buralardan ekleyerek ortalama düşürme var. Ama önce 71 dolar üzerinde kalıcılık görmemiz lazım ki artık çıkışa yaklaştık diyebilelim.
Akdeniz_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat (4 dakika önce)Siz pet şopçu musunuz USD sayfasında yazardınız önceden
GümüşlerinAdamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sirius_black (5 dakika önce)Nitekim bu gümüş düşecek sonrada çıkacak?
0BeğenmedimŞikayet
Silverdiet (8 dakika önce)Umulur ki nasıl düşmücek diyerek 120 Dolardan hızlı bir ivme ile büyük ayı trendi oluştu ise aynı orantıda daha düşer algısı ile bir boğa ralisi başlangıcı ile sıkıntıda olan arkadaşların biraz nefes alması dileğiyle...
0BeğenmedimŞikayet
GümüşlerinAdamı (11 dakika önce)93 ten aldık
Yine terso kaldık yaw
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zor_seviye (11 dakika önce)Hani 120 dolarlar geçilecekti. nisan dedin mayıs oldu haziran oldu. ne oldu 120 dolara.. o yıldızları sök at bence. tahminlerin sıfır üzerinden sıfır
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kenyalı (12 dakika önce)Bende 97 den aldim ... Haberleşelim
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 (13 dakika önce)Hayırlı akşamlar bereketli kazançlarımız olsun hep birlikte inşallah
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Black_eaglE (14 dakika önce)Cümleten hayırlı akşamlar,
120 dolar zirvesinde daha da yukarı gidecek algısı ile 61 dolara düştüğünde daha da düşecek algısı arasında bir fark göremiyorum arkadaşlar.
Düşüş tabiki gelebilir fakat şuanki fiyatlamanın 200 günlük ortalamaların bile altında olup her an bu seviyelerden yukarı atak yapma ihtimalinin düşüş ihtimalinden daha yüksek olduğu unutulmamalıdır.
Teknik olarak 100 günlük ortalama hedefi 73 dolar, buluta girmeyi hedeflerim derse de 76 dolar direnç konumundadır.
Ben şahsen geçen hafta 97 liradan alımlarımı %70 tamamladım, gerisi sabır selâmet diyelim.
Herkese bol bereketli kazançlar olsun..