Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (3389719)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (2 dakika önce)Altın farklı bir metaldir uluslararası bir mübadele aracıdır. Diğer bahsettiğin araçlar ise altına benzemezler. Karşılaştırma yapmak çok mantıklı ve fizibıl değil. Ayrıca altın son 20-25 yılda 20 liralardan başlayarak 8000 liralara gelmiş. Yıl olmuş %20 değer kazanmış yıl olmuş %100 ün üzerinde değer kazanarak günümüze gelmiş. 2 yıl beklettiği de bu yakın dönemde olmamış. Keza 2 yıl bekletsin ki altın zaten uzun dönem birikim aracıdır kısa sürede geri dönüşler yapmaz. Gördüğümüz ralliler balina dalgalarıydı toplayacaklarını topladılar yemeğini yediler ve gittiler. Balinaların tekrar acıkmalarını bekliyoruz. Altın şuanda manipüle aracı olarak kullanılıyor. Bunuda bilenler biliyor ve ona göre pozisyonlarını aldılar. Bilmeyenler ise elindekini kaptıracaklar.
Amoklavin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr (5 dakika önce)Abd den tepki yok büyük para çeşmeleri musk abiye aktı
Verdiğim rakamlar son dip olması gerekiyor yalnız şöyle bir durum oluştu büyük alıcı ülkelerden gelen kaldıraç oranlarının yükseltilmesi iyi olmadı her ne kadar düşüş sebebi olsalarda yukarı tepkilerde onların sayesinde geliyordu kaçışlar için fırsat sunuyorlardı
Mulayimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
trskpln (7 dakika önce)Bu herhalde hiç durmadan artık her gün böyle kesintisiz cehennemin dibine kadar düşecek.
0BeğenmedimŞikayet
istifaediyorum (10 dakika önce)Imdaaa..t
0BeğenmedimŞikayet
Mulayimm (11 dakika önce)Abi sence bunlar son düşüşler mi daha altı gelirmi
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR (11 dakika önce)Çok güldüm be dayı...
Teşekkür ederim efendim
DAYI_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Amoklavin (11 dakika önce)Şöyle tepeye gidip çok çabuk toparlayan emtialar hisse senetleri metallere bir bak en az 2 yıl düşüş sürer ytd
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ahmet0020 (12 dakika önce)Şu rakamlar kapışılacak rakamlar beee. Olmalıydı 3 5 milyon girmeliydik buradan kilo kilo ton ton almalıydıkkk
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (13 dakika önce)Altın ve gümüş yapacağı son numaraları artık yapmaya başladı bu son bir kaç hafta dananın kuyruğunun kopacağı zaman dilimleridir. Artık yavaş yavaş yemeğin pişmesi yaklaşıyor bu süreçte ocak ayından beridir sistemde kalanlar ile sistemde kalamayanların ayrıştırılması yapılacak kim daha çok kurnaz ise malı o götürecek.
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (14 dakika önce)Altın ve gümüş yapacağı son numaraları artık yapmaya başladı bu son bir kaç hafta dananın kuyruğunun kopacağı zaman dilimleridir. Artık yavaş yavaş yemeğin pişmesi yaklaşıyor bu süreçte ocak ayından beridir sistem kalanlar ile kalamayanların ayrıştırılması yapılacak kim daha çok kurnaz ise malı o götürecek.
0BeğenmedimŞikayet
Kuyumcu006 (15 dakika önce)Bende agumentin :)
Amoklavin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hkngncygt (17 dakika önce)Git adını değiştir ne o öyle
Amoklavin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Amoklavin (17 dakika önce)He aynen kardeşim size korku veriyorlar
Hkngncygt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr (17 dakika önce)Alt destek 61.10 kırılırsa önce 60.50 sonra 58 de soluğu alır
0BeğenmedimŞikayet
Hkngncygt (18 dakika önce)Bu düşüş korkutma düşüşü kademe kademe baskıyla herkese sattırana kadar düşerim imajı veriyor
0BeğenmedimŞikayet
RıdvanAkb (20 dakika önce)69 dan da açsa sen yine almazsın herhalde ?
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hkngncygt (20 dakika önce)Acele yok yavaş yavaş gümüşte sevici
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mert09 (21 dakika önce)Herkes zararina sattiysa artik yukseltebilirler zararina satmayanlar icin suan yukselmiyor tamami zararina satinca artik yukseltebiliriz diecekler muhtemelen
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 (21 dakika önce)Sabah gozumuzu 89 tl de acarmiyiz
0BeğenmedimŞikayet
Vagabondboy (21 dakika önce)61.40 üstü kapanış bir nebze iyi umarim alti kapatmaz