Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Tüm Yorumlar (3389719)
Ayarlar
0BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 (5 dakika önce)Bugünkü yaşanan durumu bir de şu vereceğim örnekten dinle. Saat 15.59'da üç kilo kademe aldım 87.28'den. Saat 16.57'de 88.56'dan gönderdim. Daha da alttan alırım hem de az da olsa bir kâr almış olurum düşüncesiyle. Nitekim öyle de oldu. 86.50'den yerine koydum 20.30'da. Buna sevinirken bu kademe bile terste kaldı. :) 83'e kadar düştü. Piyasa çırak çıkardı dememin nedeni bu. :)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda (6 dakika önce)Komutanım gereklilik değil olasılık.
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR (6 dakika önce)Güzel bir bakış açısı olmuş efendim.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda (12 dakika önce)Hocam iyigeceler .. düşerken almak risk yaratmak. yukselisde almak risk almak. Bereketli olsun.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity (13 dakika önce)Konu: bu olasılığı (ok) gözardı etmeyin emi!
Yok 50-58 Ons arasından yani olursa buralardan
47 i ben onsu tl e çevirirken 46.5 i yuvarlamak için aldım
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı (15 dakika önce)Doğru diyorsun hepimizin baktığı açılar farklı. Önemli olan kendi riskini yönetebilmek. Fikir paylaşımı yapıyoruz işte. Yoksa tabikide herkesin kararı kendine.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (18 dakika önce)Eyvallah mübarek risk olmadan kazanc'da olmaz kardeşim ve piyasalarda risk her zaman var buna göre planlı hareket edebilmekte mevzu haklısın tabi dibini kimse bilmiyor bilemez en sağlık'lı olan dönüş beklemek benim yorum tekniğe göre öngörü tahmin yanılma ihtimali yüksek kimsede etkilensin istemem şahsi düşüncem yatırım tavsiyesi değildir zaten.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (29 dakika önce)Şimdi yazdım yorumu dostum konu al- sata karışmak asla değil son yorumunda var ihtimaller ve analiz buna ilave olarak .
Tek öngoremedigim konu dxy nerde duracak
Bir yerden tapki ve dönüş şart ama nerden nasıl ? @paravarhuzurvarr abim yazmıştı altının dip olarak görüp güçlü alıcalar bulması ile yükseliş mantıklı geliyor banada o dip neresi bilen varsa banada soylesin ben teknik olarak baktım duruma yanılabilirizde tabiki.
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı (35 dakika önce)Merhaba mübarek. Evet o ihtimalde var. Nakitte olanlar için güzel fırsatlar evet. Ama yine de dibini görmediğin suya atlamak her zaman risklidir. YTD
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR (37 dakika önce)Konu: bu olasılığı (ok) gözardı etmeyin emi!
Evvela çoknteşekkür ediyorum.
Efendim burda, 47den mi tepki yapacak deniliyor
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity (38 dakika önce)Konu: bu olasılığı (ok) gözardı etmeyin emi!
@ZeKaT_VeR
72.30-76.30 ons
47 dolar üzerinden desek
109.30 TL - 115.30 TL arası
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (43 dakika önce)Selamlar kardeşim tepkinin kısa kalıp 54 51 dolardan gerçek güçlü tepki ile yukarı atmasıda var var oğlu var yani :)belki'de döndü yada nerden döner bilinmez tabide 61 72 ters çanağı 51 rakamı ordan geliyor bendede yanılabilirim öngörudur tabiki alım için ortalama düşürmek için vs nakiti olanlar için güzel toplama yerleri kısaca ytd.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı (51 dakika önce)61.5'a doğru tepki verip tekrar 50 bandını süpürmeye (toplama alanı yapmaya) inme ihtimali de var. YTD
@Manga
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (51 dakika önce)Aynen doğru abi trumpp adamı o seçti getirdi lakin ilk toplantida sahin olarak gol attı sonrasi faiz artırımı konusunda 18 üyeden 9'u arttım istemesine rağmen nötr kalarak kapıyıda Aralık bırakarak toparladı durumu sonrası muallak bilinmeyen bir denklem gibi:)
Siyasi mi durucak Real gerçeklere göre mi hareket edicek vs uzar gider tam bir soru işareti bir kaç toplantı sonrası rengini belli edecektir saygılarımla.
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı (54 dakika önce)Yataya bağladı iyice tam en sevdiğinden @Arkeolog06 :)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR (54 dakika önce)Sanırım o grafikte yükseliş yeri 54 gibi ancak net de değil efendim
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Manga (55 dakika önce)ASRN hoca henüz al demedi ama grafiğine bakarsak buralar satış yeri değil artık.
grafiğine göre 72-76 gibi bir yükseliş olması gerekiyor
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR (58 dakika önce)Merhaba dostum.
Ne deesin alalım mı efendim
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 (60 dakika önce)Merhaba değerli arkadaşım ah şu piyasa yapıcılar yok mu amaçları korku salmak insanları bezdirmek silkeleme alt'dan likitide'yi toplamak benzer yorumu sayfadan arkadaşa atmıştım 63$ iken 54 dolar korku salmak için olabilir diye 1 2 dolarla yanıldık gözükuyor emek ve katkılarınız için teşekkürler iyi geceler bol kazançlar diliyorum sevgi ve saygılarımla.
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr (2 saat önce)Anladım
Yanılmıyorsam wass faiz düşürme taraftarı olan kızıl çiyan tarafından özellikle istenen kişiydi
Sürekli şahin duruşu ile görünmek isteyen değerli dolar tarafı olamayan birisi
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)