Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
4BeğenmedimŞikayet
Lider_ismail (6 saat önce)Gram TL bazlı 6500 bende dip olduğunu söylemistim.
Aşağı kırılışlar ayı tuzagı olarak nitelendirilir.
Ekstra TL olusumlarında Mal alıp orta, uzun vade beklenir.
Dolarda baskı var İç dinamiklerden dolayı.
2025 sene sonu 6000 den kapatan bir gram var Haziran ayındayız aylık yüzde 5 enflasyon var minumum.
Bu fiyatlar çok uygun yani ucuz kaldı.
Geçmişte onsla alakalı 5250 yukarı doğru kıramazsa 5000 / 4800 / 4500 / 4200 / 3800 hedef dahilindedir demiştim.
Buralarda ikili dip yapıp hazımlanma süreci bittikten sonra son Çeyrek te yukarı hareket olması gerek dedim.
Gerçeklerin er yada geç ortaya çıkmak gibi bir kötü huyu vardır.
Nekadar çok baskı yerse temel yaparsa okadar sağlam çıkar.
Onsta bu rakamları bekliyorduk teknik bunu gösteriyordu ama dolar çok ucuz kaldı iç dinamiklerden dolayı baskı var üstünde.
Orta uzun vadeli Onsta hazımlanma bittikten sonra birde dolarda hareket başladı mı siz ozaman gramı düşünün.
Yani Ekstra TL olusumlarında Mal alıp orta uzun vade sabırla beklemeye devam.
Kimse dibin dibini tepenin tepesini bulamaz tabikide.
3800 / 4000 aralığından Mal alınır.
Burası önemli dönmesi lazım Ay sonu kapanışına bakicaz tepki gelmesi lazım yakın zamanda.
Kırdı diyelim 3500 / 3800 ons Araliginda kendini bulur.
Bu sefer nolur onsun tepe hedefleri büyür.
Şimdi nabiyoruz
3800 / 4000 onsta izliyoruz.
Haziran kapanışına bakıyoruz 6300 üstü kaparsa Yırttık demektir.
Kırmazsa FED faiz vb demeye devam ederse 3500 / 3800 aralığına gidersede sürpriz olmaz.
Ama bu saatte veriyim alttan alıyım olayı geçti Büyük kumar olur.
Ekstra TL olusumlarında eklemeye odaklanıp mala sahip çıkmak lazım diğer türlü büyük zarar yazar.
Her türlü son çeyrekte hareket olucaktır.
Scarface51 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak (5 saat önce)Bu üslubunuzu ve yaklaşımınızı yönetimin ve değerli site üyelerinin takdirine bırakıyorum. Ben görüşlerimi paylaşmaya devam edeceğim, kimin neyi temsil ettiğini ve hangi amaca hizmet ettigini ise zaman gösterecektir.. benim size katabileceğim ya da sizden katkı alabileceğim bir konu yok.. beni engellemenizi ve adımı bir daha zikretmemenizi rica ediyorum
Selamlar
@zekamerak
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (4 saat önce)Geçmiş analizlere göre Altın zirveden dibe düştüğü zaman düzeltmesini bitirince en kötü şartlarda %50 sini geri verip tekrar yoluna devam etmiş. Ons 5600 den 4000 e geldi şuanda. 1600 ons düşmüş bunun yarısı 800 ons yapar demek oluyor ki ons en yakın zamanda 4800 e geri gelecek. Diyelim ki 3500 onsa geldi 2100 ons düştü yarısı 1050 ons yapar o zaman düzeltmesi bitince 4550 onsa tekrar yerleşecektir. Sonra tekrar 5600 onsa doğru ilerlemeye devam edecektir. Bu ha diyince olmaz tabi zaman kısmını da artık piyasa yapıcılar belirleyecektir. Çok fazla bekleteceğini de hiç zannetmiyorum. 2010 dan itibaren baktığımda buna benzer sektirmeler yapmış ama sonrasında üzerine %100 ün de üzerinde ilave ederek devam etmiş.
1BeğenmedimŞikayet
TheBroker (4 saat önce)sürekli söylediklerin doğru çıksa, kuruşu kuruşuna isabet ettirsen senden iyisi olmazdı. aksi olunca herkes düşman oluyor:)
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
goldcashmann (6 saat önce)Bugün tüm dolar ı bozdum ve grama gömdüm daha çok kazanacağım Allah'ın izniyle Altın beni sadece bu yıl yanılttı lakin sorun değil bu zamana yatırımı bu denli buralara getiren materyale kızacak halim olamaz halen Altın kesinlikle Altındır!
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
goldcashmann (4 saat önce)Çok da takılmamak lazım düşen Altın fiyatında şelaleciler gelir yorum yapanları topa tutar yükselişte ise tam tersi düşecek diyenleri fişekçiler topa tutar değişmez kuraldır alan aldığı ile yorulardan etkilenip satan sattığı ile kalır!
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TheBroker (3 saat önce)Çok değil, ara sıra girip bir iki paylaşım yaptım. 4250-4300 $ arasındayken benimle dalga geçen bir iki kişi oldu. Şimdi hiç birisinden ses yok. Önemseme gereği duymadım. Dediğim yerler geldi. Alımlara başladım. Kimin ne söylediği umrumda değil. Biraz umursamaz olmak lazım. :) Sağ ol , sana da iyi geceler.
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
renovatio033 (6 saat önce)Gecin bunlari, yukselenin grafikcileri ayri, dusenin grafikcisi ayri. Yarin artarsa selaleciler kaybolur, roketciler gelir. Kastettiğim ons'un cok hizli inis cikis hareketi. Doğal degil. Asiri manupule var.
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak (5 saat önce)Siz de herkesin görebildiği açık bir platformda, belki de yetiştiğiniz kültürün gereği olarak ağzınıza geleni yazmamayı.. saygı duymayı öğreneceksiniz.. eleştiri sınırlarını aşan, hak1arete varan bu tür mesajlarınızın..
Yanınıza kalacağını düşünüyorsanız, kalmadığını ve kalmayacağını da anlayacaksınız.. Kullandığınız ifadeleri ise aynen size iade ediyor, üslubunuzu yönetimin ve site üyelerinin takdirine bırakıyorum..
@Gümüşcü_f
Gümüşcü_f
(5 saat önce)4 ay önce düsecek dedim yok dedi engeli caktım ona zeka merak
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak (3 saat önce)Normalde yükseliş trendinde yukarı yönlü hedefler, düşüş trendinde ise aşağı yönlü beklentiler yazılması doğaldır.. Uzun süredir burada olanlar olarak her iki durumu da defalarca gördük ve yazdık. . Ancak bunu bir fikir değişikliği ya da yanılgı olarak değerlendirmeleri doğru değil.. Soru sormak ya da beğenilmiyorsa engellemek herkesin tercihidir; fakat engelleyip ardından aynı kişilere sistematik şekilde saIdrmak kabul edilemez..
Kimsenin hedef tutturma gibi bir iddiası yok ki..
Hepimiz küçük yatırımcılar olarak kişisel görüşlerimizi paylaşıyoruz ve yatırım tavsiyesi vermediğimizi açıkça belirtiyoruz.. Aksi bir durum olsaydı zaten piyasa yapıcı kurumlarda çalışıyor olurduk.. Onlar da gelişmelere göre beklentilerini sürekli revize ediyor.. onlara da bu tür eleştiri geliyorsa bilemiyorum tabi (:
Teşekkür ederim
İyi geceler diliyorum
@zekamerak
TheBroker için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (6 saat önce)Hayırlı olsun hocam, umarım bizede uğur getirirsiniz, biz aldıkça düştü, siz alınca yolumuz değişir inşallah
goldcashmann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 (6 saat önce)Yatırım ve birikim nerden bakarsan bak aynı şey
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Serhattt16 (5 saat önce)Oo çıkıyor
0BeğenmedimŞikayet
Huzur10 (3 saat önce)Çok fena çok fena dahada ne olacağı belli değil sanki 2005 li yıllara döngü başlayacak altını n rezilliği çıkacak en az 3 yıl surunebilir altın yapacak bişey yok ihtiyacı olan için sıkıntı olmayan bekler 3 5. 7 yıl farketmez uzun vadeciler icin
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (5 saat önce)Hocam 3.4 verisi gelmez de yüksek gelir ise onsta 3500 potaya girebilir. Desteğe oturduktan sonrası ise eski tecrübeleri baz alaraktan söylüyorum tekrar 4000 onsa geri gelmesi de hızlı olacaktır öngürüsündeyim.
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Chn07 (6 saat önce)İhtiyaç yoksa geleceğe yatırım yapmak için Altın Gram ı ekleme yapılarak çoğaltılır. Altın günübirlik yatırım değildir geleceğe yatırımdır. Gün gelir bakmışsın on yılları kurtarmış ytd
0BeğenmedimŞikayet
EKO_Atilla (5 saat önce)Yürüüü be! Fırtına gibi yükseliyor.
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (4 saat önce)Aynen öyle birileri satacak ki birileride alttan toplasın kapanı kurdular bakalım kimler düşecek.
Solucan55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 (5 saat önce)4.1 diye tahmin ediliyor son 2 tahmin doğru çıktı
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ipekcy (6 saat önce)Bazi yabanci kurumlar, altin fiyati ile ilgilo sene sonu beklentilerini dusurmus.
Kisa vadede yukselis beklemeyelim
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (4 saat önce)Yani korkulacak birşey yok bu aksiyonlar bekleniyordu zaten.
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
flyalone (6 saat önce)Tl bazinda bile deger kaybeden bir yatirim araci mi olur
Chn07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Solucan55 (4 saat önce)La no stresss no panik bir turk ata sözü derki altin gördüğü yeri unutmaz.
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 (6 saat önce)Altın yatırım aracı değildir işte orada insanlar tufaya düştüler. Altın birikim aracıdır. Şuan yüklü girenler mecburen bekleyecekler ve o kumbara dolacak.
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de (5 saat önce)O zaman çokta korkacak bisey yok
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)