Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
10BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe (4 gün önce)Selamlar Dostlar, herkese bol kazançlar diliyorum.
Ons altın 4212 seviyesi altında tekrar 4060/4100 seviyelerini hedefledi.
4097/4066 seviyesinin altında kalıcılık beklemiyorum, bu seviyeler altına sarkmalar veya feyk hareketler olsada bunlar teknik olarak alış fırsatı olarak karşımıza çıkacak.
Bugün beklenen seviyeler gelirse alış tarafında olacağım ve paylaşacağım. Alım satımlarımı profilimde tarihi ve seviyeleri ile birlikte paylaşıyorum. Gerek yeni alış yapacak arkadaşlarım gerekse ortalama düşürmek isteyen arkadaşlarım bu alımlarıma eşlik edebilirler.
Sitede çok değişik rakamlar telaffuz ediliyor etkilenen arkadaşlarımız oluyor biliyorum. Gram altın da 7200 seviyesi etrafında maliyeti olanlar tedirgin olmasınlar. Ons altın 4066 seviyesi altında kalıcı olmadığı sürece yukarıda çok daha yeni zirveler her zaman masada olacak. Ayrıca halen kısa sürede 4321 seviyesi üzerine dönme ihtimali masada, 4321 önemli rakam ve bu rakam üzerine dönerse 5000 dolar ana hedefi devam ediyor demektir. 4066 en önemli seviye, bu seviye üzerinde devam eden ons yukarı yönlü hareketlerin devamına işaret.
@Baba_Vanga_ @deLiogLan_ @paratic @Mustafaizmir35 @musaelik @_BROKER_ @Azraa_ @Şeyda_türk @simurg22 @Salih_C @Roket_
8BeğenmedimŞikayet
umut5134 (4 gün önce)Günaydın sayfa dostlarına hayırlı Cumalar..
Ons altın ve gümüşte düşüşlerin ana sebebi, Fedin şahin duruşu ve dolar nedeksinin 100 üzerinde gücünü koruması bundan sonrasına nasıl bir tavır alabiliriz?
Son olarak altın 4.120–4.130 ons civarına kadar geriledi.
***
Altında kritik alanlar: Şu anki fiyatı; 4.120 ons ve üzeri
Desteklere gelince : 4.070
4.100 (önemli teknik destek)
devamında 4.000 ons
3.850–3.900 ons ise orta vadeli destek
Dirençlere gelince : 4.250 - 4.400 - 4.550 ons
Gümüşte kritik alanlar: Şu anki fiyatı; 63,50 üzeri
Desteklere gelince : 62-60 ons
56 - 58 onsta ( güçlü destek bölgesi)
Dirençlere gelince: 66 - 70 - 75 ons YTD.
Etiketlenemeyen herkes etiketlidir.
@BEYZA @dolarkes @objektif_görüş @Unique_xy @Zemheri_46
@gkhnyldz06 @canerf @Metin60 @Valjan_ @Kirilov
8BeğenmedimŞikayet
zekamerak (4 gün önce)Günaydın, hayırlı cumalar
Şu an Cin ve H0ngK0ng piyasaları kapalı.. Bu nedenle küçük hareketleri olduğundan büyük görüyoruz..
Genel görünüm aşağı yönlü.. Yönü değiştirecek bir gelişme bence yok.. S1avaşın müzakereye dönmesi, Hümrüz'ün açılması ve petr0I fiyatlarının gerilemesi olumlu.. Ancak petr0I fiyatlarındaki düşüşün enfIasy0na ve verilere olumlu yansıması zaman alacaktır.. FED'in de bunu verilerde görmesi gerekiyor..
Düşüş nasıl zamana yayıldıysa, toparlanma da zamana ihtiyaç duyar.. Yeter ki kalıcı bir barıs sağlansın..
Ayrıca d0Iar endeksi ve tahvil faizleri yüksek seviyelerde . Bu da onslar için iyi değil..
Bugün A1BD piyasaları da kapalı.. Alım yönünde olmayanlar için biraz ekran molası verip hafta sonuna odaklanmak iyi bir seçenek olabilir.. ytd.
Herkese bol kazançlar..
@zekamerak
6BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe (4 gün önce)Ons altın 4165
Gram altın 6220
Makaslar açılmadan altın için ayrılan tl miktarının %50 si ne alım yapılmıştır. Bu alış kısa süreli terse bırakabilir tedirgin olmayınız. Geri kalan %50 si ni ons altın 4066 ya yakın düşerse diye bekletiyorum haftaya..
@Baba_Vanga_ @deLiogLan_ @paratic @Mustafaizmir35 @musaelik @_BROKER_ @Azraa_ @Şeyda_türk @simurg22 @Salih_C @Roket_
5BeğenmedimŞikayet
bashar89 (4 gün önce)Hürmüz açılacak Altın uçacak diye bir tur daha soymuşlar teneke yatırımcısını. Geçmiş olsun millet.
4BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ (4 gün önce)Günaydın Altın in ailesi
Hayırlı cumalar dilerim
Ons altında fibo destegi olan
1.272 (4130) üzerinde uzun vade son kademe grama altın ekleme yapılmıştır.
@deLiogLan_
4BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ (4 gün önce)ons 1820$ dayken yazdık Altın bu sene yukselmezse bırdaha asla yukselmez ve bundan sonra görulmemıs rakamlar gorecegız. gumus 22$ dayken once 50$ sonra 120$ gelecek dedık. 2 senede 3 katı kazandırdı altın. gumusu saymıyorum bıle hala zararda olanlar var mıllet parasını 3e 5e katladı. dusunce kımse yuzune bakmıyor kacıyor yukselınce almak ıcın bırbırını ezıyor. bedava peynır fare kapanında olur pıyasalar rısklıdır rısk yoksa kazanc yoktur
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ (4 gün önce)dıledıgınız tum duaların kabul olması dılegıyle herkese hayırlı guzel hafta sonları dılerım. Altın aldım zarar ettım ne yapacam moralım bozuk hıc uzulmeyın bu gunlerde gececek ılerde guleceksınız anı olarak kalacak herseyın bası huzur saglık fırsatlar bıtmez bır kapı kapanır bın kapı acılır
3BeğenmedimŞikayet
celik2119 (4 gün önce)altını n faizi yok. Yani altın alınca faiz geliri elde etmiyorsun. Altının en büyük rakibi faiz getirisi. Faiz getirisi denilen şey ABD hazine tahvillerinin getirisi ile ABD enflasyonu arasındaki fark oluyor. Son 5 aydır ABD hazine tahvillerinin getirisi yükseliyor. O da onsları düşürüyor. Bahsettiğiniz diğer şeyler asıl sebepler değil. Yani tahvil getirisi yükselirse brent de, onslar da, borsalar da aynı anda düşebilir.
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (4 gün önce)Beklerim dağdan akan buz gibi su tabiatın en saf nimeti çok güzel:) ama ons yükselirse gelin :) @zekamerak @Yön_Kuzeydoğu @Unique_xy @umut5134
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
zekamerak (4 gün önce)Saygı duyarım.. umarım istediğiniz gibi sonuç alırsınız..
Ben Gram/TL tarafındaki desteğin ons altındaki düşüşü dengeleyeceğini, Bu nedenle, yıl sonuna kadar dalgalanma ya da geri çekilme olsa bile, Gram altın açısından 6.200 6.250 seviyelerinin dip ya da dibe yakın bölge olduğunu düşündüğüm için ve altını bir yatırım değil, birikim aracı olarak gördüğüm için.. birde kısa vadede ihtiyacım olmayan parayla alım yaptığım için rahatım..
Kısmet artık.. Bundan sonrası biraz da F1ED'in yaptığı gibi bekle gör süreci olacak benim için de..
Selamlar.
@zekamerak
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Crazygsi (4 gün önce)Yarın düşünce burası dip derler 6500lere dip diyorlardı 2 hafta önce
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ (4 gün önce)hepınıze tesekkurler canlar sevılıyosunuz:) @Arsemia0202 @deLiogLan_ @Yön_Kuzeydoğu
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 (4 gün önce)Kavga çıktı sanırım etkilemedi bile :))
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (4 gün önce)Güzel alabalık var canlı canlı al közde yanında göl karpuzu at içine öfff. Sezonu geldi @zekamerak @Zemheri_46
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ (4 gün önce)aynen oyle hocam teknık olarak yon yukarı bende 4bın altı kalıcılık beklemıyorum emegıne saglık hayırlı cumalar
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ (4 gün önce)Ahaha bu aralar uğramayın diyorsun yani ; ))
@deLiogLan_
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Unique_xy (4 gün önce)@zekamerak da az balina değil yani :))). Şurda piyasa yapıcılardan kim kaldı? Bir zeka bir merak :)))
Bacıma bol sevgilerimle @Unique_xy
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (4 gün önce)Bıktık artık her hafta aynı şey itrail Allah bldiği gibi yapsın @Zemheri_46
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Unique_xy (4 gün önce)Hocam, fena oluyorum yapmayın böyle :))). Çok acıktım yaaa :)))
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 (4 gün önce)Allah bereket versin Halil selamlar hayırlı cumalar
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (4 gün önce)"Rabbim, sağlık, huzur ve bereketi bizlerden eksik etmesin. Hayırlı Cumalar."
2BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (4 gün önce)Günaydın kıymetli hocam hayırlı bereketli olsun. @zekamerak @deLiogLan_ @Yön_Kuzeydoğu
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte (4 gün önce)derler daha cok dıyecekler mılletın ahını alanlar parasını hic edenler cebındekı 3 krs saymayı beceremeyıp kendıne hayrı olmayıp burda fon yonetıcısı gıbı mılletın parasını tepelerden aldıran susluler fenomenler bol yıl dızlı bol cnm cıcımlı becerıksızler hıc bıtmez bu sayfalarda :))
Crazygsi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Erkan_2384 (4 gün önce)6320 den 40 gr eklenmiştir, bunca olumsuzluğa rağmen buradan aşağı inmeyen emtianin dip noktası burasıdır diye düşünüyorum, ytd