Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
5BeğenmedimŞikayet
34brigade (19 saat önce)Elimiz kolumuz bağlı kaldı. Ne ekleme yaparak maliyeti düşürebiliyoruz ne de zararına satış yapmak istiyoruz. Sürekli ekside beklemek hem maddi hem de psikolojik olarak yıpratıyor. Ons altını n 4800 dolar seviyesine gelmesi ancak mevcut maliyetimizi karşılıyor. Ayrıca yaklaşık 7 aylık taşıma maliyeti de oluşmuş durumda. Bu süreçte sabrımızı korumaya çalışıyoruz ancak stres, moral bozukluğu ve belirsizlik giderek artıyor. Allah herkese sabretme gücü versin.
5BeğenmedimŞikayet
zorgundostu (17 saat önce)Hocam uzun suredir yatirimci olan kisiler bu dediklerinizin farkinda ama yeni yatirimci bunu görmuyor yükselirlen hep yukselecek saniyor duserkende hep dusecek saniyor bu oynanan buyuk oyunun faekindayiz Abd dıs borclarindan kurtulmak icin mecburen yukseltecek altini su an kucuk yatirimciya defol git burasi benim alanim der gibi dusurup korkutuyorlar o nedenle sitedeki bazi kisilerde surekli dusecek saniyor ben dustukce aliyorum 19 yillik yatirimciyim Tüm bu planlari oyunlari gordum yasadim uzun vadede hep kazandim elhamdullah
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (11 saat önce)Hayırlı akşamlar değerli saygı değer büyüklerim. @zekamerak @umut5134 @Yön_Kuzeydoğu @deLiogLan_ @Unique_xy
4BeğenmedimŞikayet
Bay_Bayburtlu (10 saat önce)3 milyon parama
Günlük bire bin verseler
Paramı mevduat ta tutmayıp
Zarar etmeyi tercih ederim .
Faize bulaşmayın derim
Brd için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden (1 gün önce)ONS ALTIN
Günlük zaman diliminde yaptığı kapanışla hedefini 3.861,28 dolar yaptı.
DXY
Günlük zaman diliminde yaptığı kapanışla hedefini 106,468 yaptı.
3BeğenmedimŞikayet
zekamerak (22 saat önce)Tüm sayfa dostlarına günaydın..
29 Temmuz F1ED faiz kararına kadar açıklanacak tüm önemli verileri günü geldikçe paylaşacağız.. Ancak özellikle ..
2 Temmuz Tarım Dışı İstihdam
8 Temmuz F0MC Toplantı Tutanakları
14 Temmuz TuFE
15 Temmuz ÜFE
Bu tarihlerF1ED'in faiz P0Iitikasini ve dolayısıyla piyasaların yönünü ciddi şekilde etkileyebilir..
Özellikle acil pozisyon kapatmak zorunda olan arkadaşlarımız bu tarihleri göz önünde bulundurup öncesinde oluşabilecek olası tüm tepki yükselişlerini değerlendirmeyi ve kademeli çıkışı düşünebilirler..
Sonuçlar olumlu gelirse zaten sorun yok.. ama gelmez ise artık alım için Temmuz fed kararı beklenmeli diye düşünmekteyim.
Kararlarınızı verirken haber akışının yanı sıra bu takvimide yakından takip etmeniz faydalı olabilir..
Yatırım tavsiyesi değil, bilgilendirme amaçlıdır.
@zekamerak
3BeğenmedimŞikayet
zekamerak (19 saat önce)Önemli başlıkları akt yorumda belirtmiştim.. bunları mutlaka takip edelim..
Ancak bugün de saat 17.00'de açıklanacak K0nut Satışları verisi ile Ham Petr0I stokları verisini takip ediyor olacağız..
Özellikle ham petr0Istokları verisi enerci fiyatları, enfIasy0n beklentileri ve genel piyasa algısı açısından etkili olabilmektedir..
Veriler açıklandığında ayrıca değerlendirmesini paylaşacağım..
Keyifli güzel bir gün geçirmeniz diliyorum
@zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc (17 saat önce)Bofa!
Altın piyasasında tam anlamıyla "iki yüzlü bir silkeleme" stratejisi yürütüyor:
• Kısa Vadeli Baskı: Banka, Fed'in bu yıl toplamda 3 kez faiz artıracağını iddia ederek Wall s0treet'in en şahin raporunu yayınladı. Bu korku senaryosuyla kısa vadede altın fiyatını ve long pozisyonları sert şekilde aşağı yönlü baskılıyor. Uzun Vadeli Hedef: Aynı BofA, altını n 12 aylık hedefini 6.000 $ olarak koruyor. ABD'nin devasa borçları yüzünden altının eninde sonunda roketleyeceğini çok iyi biliyorlar. Sonuç: BofA, sert faiz raporlarıyla küçük yatırımcıyı korkutup 3990 son kalesine doğru fiyatı bastırmaya (silkelemeye) çalışırken, arka planda uzun vade için ucuzdan mal toplama zeminini hazırlıyor.
3BeğenmedimŞikayet
Ayyüzlüm (16 saat önce)Geçen sefer döndü sandım 6 242 den almıştım şimdi alsam mı beklesem mi bilemedim ki aslında hedefim 5800 5900 dü ama gelmedi geldiği zamanın öncesinde acele etmiştim şimdi acele etmekde istemiyorum fakat 4000 altı psikolojik dendiği içinde orda çok kalacağını sanmıyorum gece getirip dönebilir nasip diyorum elimdeki yarı TL beklemede faizede bulaşmıyorum burdan okuyanlara hatırlatma yapayım zekatınızı verin arkadaşlar tarihi not alın 1 yıl dolunca vermeye başlayın ağustosta verecem inşallah nasip olursa Rabbim bereketlendirsin
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (15 saat önce)Bir çoğumuz, ons altın ile alakalı 2026 yılı sonu için acaba 5500$ veya 6000$ olurmu diye hesaplar içerisindeyiz. Kısa vade terste kalan dostlarımız haklı mutlaka. Fakat, değil 2026, 2030 yılında dahi 6000$ olsa da büyük bir kazanç sayılır. Ortalama 4 yılda dolar bazlı %50 kazanç demek, bu oran yaklaşık olarak Abd tahvil faizlerinin 3 katı, bankaların verdiğinin ise 4 katı. Hani o bay azılı tfeci ve müneccimbaşı @bashar89 ın bankasının verdiğinin.
Uzun vadeli düşünüp planlama yaparsak mutlaka kazanacağız, şu anki maliyet ortalamalarının da hiç bir önemi yok, 100 dolar aşağı, 100 dolar yukarı. Kısa vade için açıkçası oldukça riskli, özellikle bu yıl sonuna kadar. Hem küresel olumsuzluklardan dolayı, hem de küresel enflasyon, dolar endeksi, ve tahvil faizlerinin yüksek seyrinden dolayı.
Hepimiz için kazançlı bereketli olsun. YTD. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
3BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe (14 saat önce)Konu: Ons Altın

Ons niyeti bozdu, Gözümüz haziran ayının kapanış rakamı olan 4066 seviyesinde olacak, Haziran ayını 4066 seviyesi üzerinde kapatan ons Altın da şuanki seviyeler feyk olarak kalacak. Temmuz ayına 4066 seviyesi üzerinde girdiğimizde önüne 30 gün daha süre almış olacak ve bu hareketleri Temmuz ayı içerisinde de devam ettirip 3886 yı test ettirip temmuzun ortalarında 4066 üzerine alıp yukarı hareketlerini devam ettirebilirler. Silkelemeye devam ediyorlar, sıkı tutunmaya devam ediyoruz.
Ayrıca 4097 seviyesi altına ne kadar sarkarsa pivot ve tepe seviyesi aşağı gelecek.
Şuan haftalık grafiklerde pivot 4692 Tepe seviyesi 5419
Bu rakamlar 4097 seviyesi altında ne kadar çekilirsek o kadar aşağı gelecekler, ama eninde sonunda test edilmek zorundalar.
Dolayısıyla 4066 seviyesi altında kaça düştüğünün bir önemi yok, önemli olan sen bu düşüşleri alış fırsatına çevir ebilecek misin?
3BeğenmedimŞikayet
Beyzax (14 saat önce)Allah'ım yüzümüze bak üzülmeyelim daha fazla saba söz daha fazla iyilik yapacağım kazandıkça amin.
tolga066059 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu (10 saat önce)Kıymetli hocam, şu ana kadar olan süreçte zarardan çıkmak adına attığınız adımlar doğru olabilir, şansınız yaver de gitmiş olabilir, itirazımız yok. Fakat şu an şartlar oldukça değişmiş durumda, zirvesinden %25 gerilemiş bir ons var karşımızda. "Altına inancım kalmadı" cümlesinden umarım bir 6 ay sonra pişman olmazsınız. Çünkü altın öyle bir şey ki sizin 6 ayda faizden alacağınız %18'i, 18 günde kazandırır.
Özetle; altın almazsanız bile, faizden alacağınız para enflasyon karşısında er veya geç kesinlikle eriyecektir. Bankaların hayır hasenat yaptığına hiç şahit olmadım. YTD. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Brd için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe (7 saat önce)Yakında şelaleci tayfa kaybolacak, yerini fişekçi tayfa alacak az kaldı.
3BeğenmedimŞikayet
Amatör_16 (7 saat önce)ve sabredenler kazanacak...
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
umut5134 (1 gün önce)İyi geceler; Sabaha görüşmek üzere Allah'a emanet olunuz..
***
" Tatlı bir yalan söylersen 10 kişi seni alkışlar, acı bir gerçek söylersen 8 kişi sana saldırır. Ama 2 kişi sorgulamaya başlar. O 2 kişiye selam olsun. Bertrand Russell"
2BeğenmedimŞikayet
usta34 (23 saat önce)4000 aşağısı uçurum yatırımcı için kötü alım yapacaklar için fırsat olabilir.
2BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 (21 saat önce)Allah'ın selamı ile; Rabbim attığınız her hayırlı adımı bereketlendirsin, gönlünüzü ferahlatsın hanenize bereket versin. @Zemheri_46
2BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe (20 saat önce)Sevgili dostlarım herkese tekrar selam,
Ons altın da orta- uzun vadeli(aylık kapanış) grafiklerin kapanışına son 6 gün kaldı. Şimdi neler yaşanabilir birlikte onu değerlendireceğiz..
Ons altın da aylık grafiklerde 4066 seviyesi önemli ve kritik seviye olarak karşımıza çıkıyor. Aylık kapanışa son 6 gün kala Ons altını n nasıl bir fiyatlama yapacağı ve hangi seviyede kapanış yapacağı önem arz ediyor. 4066 seviyesi üzerinde yukarı yönlü trendini koruyan ons altın da 4097 seviyesi ise aşağısında seyretmesine rağmen bu haftanın desteği konumunda. Haftanın son işlem günü kapanışında 4097 seviyesinin kırılıp kırılmadığı ortaya çıkacak. Fakat en önemli rakamımız 4066 seviyesidir.
Şimdi gelelim neler yaşayabiliriz kısmına,
Haziran ayının desteği konumunda ki 4066 seviyesine yakın bir yerde kapatır, desteği kırmamış olur ve önüne bu seviyenin altında feyk atmak için 30 gün süre kazanmış olur temmuz ayı içerisinde aşağılara doğru sarkar ve daha sonrasında temmuz kapanışında 4066 seviyesi üzerinde olmak zorunda kalır. Burada ki feyk rakamı 3886 seviyesidir. Böylelikle herkesi silkelemiş olur, ve daha aşağıda rakamlar konuşulmaya başlar ve yukarı döner yine terste bırakır daha da düşecek beklentisine sahip olanları. Fakat burada haftalık tepesini aşağı çeker ve yükseliş başladığında bu tepe seviyesine ulaştığında düzeltme yer, ama bu durum zaten daha sonra konuşacağımız bir durum.
Dolayısıyla benim açımdan Ons altında 4066 ve bu seviyenin altındaki her seviye, etrafında ki her seviye benim için alış fırsatıdır.
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak (19 saat önce)Teşekkür ederim Ömer.. Sağlık olsun, nasipte varsa bir yerden döner elbet..
Bu arada senin vade ne oldu? Uzatabildin mi..
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak (19 saat önce)Anladım tamamdır..
Hayırlısı olsun..
Yeni ekleme imkanın oluşursa ekleme için acele etme bence .. nakit çok önemli bugünlerde..
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak (19 saat önce)Yeni nakit akışı oluşursa hemen kullanma işte beklet.. (;
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zorgundostu (18 saat önce)Nasil bir emtoa ise 6 ay kazandirmadi millet kafayi yedi yok daha dusecek dibi bulacak vs dustukce alirim abicim Altın her zaman altındır
grambeyin için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zorgundostu (17 saat önce)Tesekkur ederim 19 yılda bir defa bile yanilmadim ve bu panik hallerini cok gordum 923 tlden aldigim grami 2 bucuk sene sonra 6200 den sattim en son o zamandan beride her asamadan aliyorum Altın sabır isidir defalarca aldim sattim 19 senede 7 daire aldirdi bana altin onlarin her ay yatan kirasiyla yine altin aliyorum uzmez altin candir
thinker066 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe (17 saat önce)@aklın_penceresinden Ahanda 4066 ya attım çiziği, buradan uzaklaşamaz altında çok kalamaz. Temmuz ayı için de geçerli bu çizik. Altında feyk atar ama çok kalamaz.
