Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
1BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 (14 saat önce)Bereketli olsun. Bi sıkıntı olmaz ise yüzde 30 getirisi var sanki. Çok sıkıştı.
Tabi aşağı sarkmazsa
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ (8 saat önce)Takipteyim değerli bilgin için yardımın icin Allah razi olsun hep vârolun kaybolmayin abla :) bu gece 67.20 gelir geri dönüş yapar diye tahmin ediyorum küçük kar alayim insaallah
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ (8 saat önce)Amin abla Allah razı olsun cümlemizin yüzünü güldürsün hic bir kardeşim naçar kalması.
Kaybolma derken uyu tabii ki abla ara da uğra diye diyorum :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (8 saat önce)Unutmam:)))
Engllesin ay büyük kayıp:))gümüşten geçmişte kendinide batımış milletide, bide borsada svinmiyorum fakat beni kçümsemişti bide arkamdan tanımazdım dahi neymiş like veren yokmuş ona değer veren yokmuş. Beni kendine ne görmüşsse likeler sanki kendini kurtardı. Bktım arkamdan laf ediyo benim bi diyloğum bile yokken. Bu erkklerinde köyden köye kdınların adı çıkmış:)). Allah işte almasınlar mzlumun ahını... @Asiii__ bu işler kolay değil öyle her hcayım diyeni yerler...
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (8 saat önce)Yok abi yani ssyal mdya işim olmaz. Ben buraya zor bakanım... @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
dinçersiber (14 saat önce)Teşekkürler. Valla dönem sonu işlemleri onları halletmeye çalışıyoruz sen nasılsın?
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
engalt28 (21 saat önce)Senden de kardeşim
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (14 saat önce)Tamam rican başüstüne. Teşekkür ederim... Cümlemizin nasılsın?
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (8 saat önce)Şimdi tekrar bktım aslında çok sıkıştı bi yöne kırılım gelmeli... 64.30 üzeri kaldıkça 66.60 direnç yapmış üzeri 67.20 işte önem arz ediyor buranın ah bi üstü kalsa 68.60__69.90 ilk yerleri olur ve 72alanını açar...
Fakat yinede haftalık destekleri 64.30 altında 62.20__ 57.40 var bunları bi anda getirirler mi işte bilinmiyor...
Biz mecbur şuan 64.30 üzerindeyiz ve alta krmadıkça tepkiye bakalım. kırılmaktan kastım iğneler değil. Kalıcılık gün kapnışları vs. Demek.. henüz böyle bişe yok üstündeyiz... Tepki diyorum çünkü 3,5veya 8liralara yükseliş denmez... Prçalıda olsa yukarı seviyelerde karlar alınarak kndinizi grantiye alırsınız. Çıkarsa elinizde olur prçalı prçalı stışınız olur. inerse de alacak paranız... Ytd... @engalt28 ytd...
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (14 saat önce)Sağolasın... Endexte niyeyse yamuk druyo sanki yada şuan sğlıklımı bkamıyorum bilmiyorum:).. En iyisi şu işlerimi ben bi hlledeyim akşamları hal hatır sorarım sizlere :).. @Asiii__
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
dinçersiber (15 saat önce)Bir ricam olacak şu kişiyle beni aynı mesaja etikletmezsn sevinrim. Kendi dünyasnda fikirlr üretp ona göre insan yargılayn kişilerle beraber anılmak istemiyorm da. Kazancın bol olsun.
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (8 saat önce)Sçlarımıza ak düştü be tazeoğlu bu site bize hayatı öğretti çzdürdü herşeyi sağolsun:)).. 22ayardan:)).. kafam rahat kendi kendime tkılıyom kuytu kşelerde:)) @Asiii__ klabalıklara gelemiyom artık..
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (15 saat önce)@Esadcan1 evet bi olşumu var hissenin 6.60stop destekli takip et ytd... Ben bugün baya kar aldım hisselerimden tl yaptım kenarda güzel bigündü... Gelecek fırsatlar için tl siz olmak olmuyor... @Asiii__
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (14 saat önce)Günlükte g, olden yakmış yüzde 20ile 30arası olur genelde. dediğin gibi terse ve oyalamaya girmez çalışırsa , İnşallah takip et rast gelsin... @Asiii__
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 (8 saat önce)@Asiii__ gene yrmlar dusmyor mu sana
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 (21 saat önce)Dua yorumum geldi mi asi
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 (9 saat önce)Hayırlı akşamlar asi 65.20 aşağısına geldi. Yeniden 63leri dener mi?
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (21 saat önce)Düşmemiş mğersem, ta, ten tavan, ihlas tavan, uçaym 37.20de satıp 36.50den aldım... S, yas denedim 54.70ten ytd... Dap al- sat devam. Cwene öyle ytd... @Gümüşsüsüm , @Öyle_olsun_ , @dinçersiber , @koc1903 burdan srarsınız sormak istdikleriniz olursa...
0BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ (8 saat önce)Bugün gece acimayacam abla yapıştırıp gececem :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (21 saat önce)S, orusu olan bu sayfadan devam edebilir p, arite de aktif olmayacağım...
0BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 (13 saat önce)Bu hisse bu güne kadar beni hiç mahcup etmedi. İnş bu seferde beni üzmez
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (21 saat önce)T, atende maşallah... Yüzde9
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ (8 saat önce)Ama bakın hep dyorum alttan aldığınızı karda acımayın diye... Bunu dün meçhule de dedim kar dayken acıma diye... Şuan 64.30 önemli seviye üzeri kalırsa dirençleri dener altı yine destekleri arar ytd... @Asiii__ sbahtır dedim bunlar al- sat yapıyoki bişey demediler @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 (8 saat önce)Basladi gene ste. Satamadim bugün gene yogundu bakamadim. Yarndan itbaren hanim hanima inşaAllah yzdm. Senn inst hsabn var mı? Su duanin video syfsini yazayim sanki izlesen. daha iyi olur gibi
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber (14 saat önce)Harmonik satış yönlü formasyon var şuan baskı ordan kaynaklanıyor olabilir.
Tamam görüşürüz dikkat et kendine
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)