ALTIN ONS

$1245.4650

Güncel: 04:57:54

USD/TL

5.3504

04:58:08

EUR/TL

6.0669

04:58:08

PARİTE

1.1331

04:58:04

STERLİN

6.6969

04:58:00

GÜMÜŞ

2.5182

04:58:04

XAG

14.6185

04:58:04
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1331 04:58:08
EUR 6.0669 04:58:08
USD 5.3504 04:58:08
ALTIN ONS $1245.4650 04:58:08

Profil sayfası: thecomest0orm

Üyelik Bilgileri

Üye adı:thecomest0orm

Kayıt tarihi:03 Mayıs 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:1335

Üye puanı:64

Takipçileri:13

Takip edilen:20

Baktığı sayfa:Ons 1242.53 › Gram Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (11.12.2018 23:01:42)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:26 Haziran 1994

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Kişisel Görüş ve Yorumları

kısa vadeci

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için thecomest0orm yorumu ()

gümüşü olanlar dolardan iyi kazandılar son 1 haftadır.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

2009 da almış olduğun Altınmı dolar mı ? kaçtan aldın kaçtan verdin reis.

Frencestain için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

en ufak minicik bir hareket ile 5.50 olur bu dolar neresi hayel ? üstelik kur şuanda 5.37 iken

erzenes23425 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

mb açıklaması ne zaman saat kaçta kardeş?

Sonergumus için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

Açıldı zaten 16:30 da?

sertalin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

kardeşim verimi var ne var?

Mert_Kurt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

kardeşim ne gibi bir açıklama olucak veya ne olucak ta herkez 5.40 ve üzeri diyor

KazancıBedri için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

kardeşim neden 5.40 için 11 dk bir verimi var ne var?

Mert_Kurt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

kardeşim Açıklamamı var 13 dk sonra?

Mert_Kurt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

tamam kardeşim çok sağolasın en yakın zamanda tfx geçicem bu böyle olmaz makas makas hayırdır kimin parasını kimden kaçırıyorlar

Evhapsi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

kardeşim peki sadece mobildenmi işlem yapılıyor tfx de

- internet bankaçılığından alış satış yapılabilir yani bilgisayardan?

Dolmuyor için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

Ne zaman açıklama yapıcak bununla ilgili hocam tarih ve saat?

Sefket için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

5,3670
Alış
5,3971
Satış


BUDA KUVVET TÜRK!

GADDAR_CABBAR için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

Söylermisin şuanda alış ve satışı USD Nin

TFX Deki?

Dolmuyor için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

Örneğin Sitede Kur 5.4029
Kuvvettürk Deki Satış Kuru 5.4109
Kuvvettürk Deki Benden USD Alış Kuru 5.3798 arada 3 kuruş fark var

Ben USD Satarken 2 kuruş altan alıyor 1 kuruş yukardan satıyor mevzu bu

OneO için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

TFX Kullanıcısı olan birisi bana alış ve satış rakamlarını atabilirmi USD Nin?

CLL_KRV için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

aldırıyor ama sattırmıyor bize satarken 1 kuruş fark var alışta 3 kuruş

OneO için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

tfx alır o fiyata şuanda

salimsemerci için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

ŞUANDA Kur 5.4025 sitede benden bankanın alışı 5.3798

Benjoii için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

yok be kardeşim en iyisi tfx yanlışın var

sabir37 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

abi nasıl 5.38 çıkış yapıyosn tfx mi kullanıyosun kullanıyosan söylermisin şuanda alış satışı tşkler.

Kbern için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

En yakın zamanda TFX Geçicem @Kuvvetürk bankası yaptığı artık ayıptır günahtır!

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

hangi banka güzel kardeşim TFX Mi?

nicktrovolta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

Denedi yazarken

Altın_Takibi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

nokta atışı ergin abi tebrikler üstadlık yolunda çok güzel başarılara imza atarak gidiyosun maşallah

RiCHiE__RiCH__ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

Selamı aleyküm Rabbim sağlık sihhat huzur versin vatanımız milletimiz ' e zeval vermesin rabbim.

- HAYIRLI SABAHLAR

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

Dün usd ' den gümüş ' e geçmek mantıylmış malesef kaldık dolarda

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

Selamı aleyküm hayırlı sabahlar cumamız mubarek olsun herkeze hayırlı işler kolay gelsin

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

peki bu kararın açıklaması ne zaman yapılıcak bunun hakkında bir bilginiz varmı

Memo04_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

Teşekkürler

Ç_A_M için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

tabi 7.20 den 5.13 lere gelmiş şuanda ise 5.37 olan bir kuru rahatlıkla idare edebilirler yükselmeler olsa ama bu faiz oranlarıyla nereye kadar devam edilebilir anlamış değilim..


- Şarküteri bayisi olan bir arkadaşım ile

- El Sanatları ile ilgilenen kuzenime sordumki 2 nizde dolar endexli alım satımlar yapıyorsunuz peki mayıs ayından sonra yapılan zamların yüzde kaçı geri alındı nerdeyse hiç diyorlar dolasıyla usd nin 6 üzerinde olan bir fiyatlama ile alışveriş yapıyoruz marketlerden v.s

Heycanlı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

pekala kardeşim onun belirticeği bir fiyatlanmasımı var yani - verisimi var açıklanıcak onu bekliyorlar

Memo04_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

Ne zaman gelirse şikayet edilirse engelli olduğundan dolayı tekrar giriş yapamaz en azından yorum yapamaz onun yorumuna bence sitenin % 90 ihdiyaçı yok % 10 ise onun ayakcıları veya onun gibi düşüncesi olan insanlardır diye tahmin ediyorum

abyss için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

teşekkür ederim değerli vaktinizi aldım son olarak petrol varilleriyle ilgili bir satış fiyatımı belirlenicek belirlenicekse hangi tarihte ve saat te belirlenicek biliyomusunuz

Ç_A_M için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

Arkadaşım opec ' in açılımına baktım petrol ile ilgili fiyatlanmayı yapan bir kurum sanırım ?
eğer öyleyse oranın vericeği karar tarihi ve saati varmı

ilkr06077 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

aman abi rabbim uzak tutsun bizi ondan düşersede düşsün ama kontsuz site daha huzurlu

AYAZ16 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için thecomest0orm yorumu ()

Selamı aleyküm hayırlı günler kolay gelsin Opec dediğiniz ne oluyor kusura bakmayın bilmediğim için soruyorum

Ç_A_M için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

çünkü satış yiyor
- bi 10 dk ani hareket yapsın yukarı yönlü 2-3 kuruş bak dolar 5.45 nasıl oluyor

Altın_Takibi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

Kuvvet ' Te ne makas var arkadaşlar maşallah :)


- arkadaşlar TFX İnternet bankacılığı şeklinde kullanabilirmiyiz?

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için thecomest0orm yorumu ()

Tamam abi tşkler 5.4090 sonrası üzerinde ne kadar durması gerekiyor satış yapmamız için

RiCHiE__RiCH__ için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!