ALTIN ONS

$1224.2450

Güncel: 05:11:52

USD/TL

5.6675

05:11:54

EUR/TL

6.5007

05:11:54

PARİTE

1.1464

05:11:54

STERLİN

7.3530

05:11:54

GÜMÜŞ

2.6582

05:11:54

XAG

14.5740

05:11:54
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1464 05:11:57
EUR 6.5007 05:11:57
USD 5.6675 05:11:57
ALTIN ONS $1224.2450 05:11:57

Profil sayfası: porti

Üyelik Bilgileri

Üye adı:porti

Kayıt tarihi:04 Ekim 2013

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:5744

Üye puanı:170

Takipçileri:109

Takip edilen:2

Baktığı sayfa:Ons 1256.77 › Gram Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (28.4.2016 17:24:37)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:90 Gram altını var

Puan:786,3 Nakit puanı var

T. Puan:20863,437 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlemMiktarGram puanıToplamTarih
Alış90102,759247,2302 Kas 15 23:49
Satış10080,248023,6826 Ara 13 09:05
Alış10079,97990,1525 Ara 13 11:25
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

İyi akşamlar eskici. :)

eskici için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

acelen yoksa eylülü bekle 3 e dayayacak yine

Erkn1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Ademim gelsin Gemide kahvaltı yapacağız gün doğumunda.

denizci1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Geri geldim kardeşim ekibi toplayın yeniden açılıyoruz okyanusa . haydi yelkenleri açın

the_doctor için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Görürseniz porti seni arıyo deyin yazsın bana :) bu gemi burada Yarım kalmıyacak kardeşim. hepbirlikte buluşacağız sözümüzü unutmadık.

denizci1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

ademimi gördünmü denizci kardeşim.

denizci1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

vay kardeşime bak işler güçler yurt dışındaydım kardeşim. bizim tayfa dağılmış hep. kimseyi göremiyorum.

denizci1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

eyvallah doktor. benim tayfa gitmiş göremiyorum . bende uzun zamandır yoktum evet

the_doctor için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

tren kalkacak 1 mayısta dolar 2860 a dayayabilir arkadaşlar. yürüyüşler laiklik vs. 2810 yakınları heryerden dalın derim. başka türlü risk alıp para kazanılmaz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

2814 full dolardayım arkadaşlar.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Demiştim 2808e inmeden almayın diye. dicem ama :) inermi bilmiyorum. Şu ben demiştimler var ya :D bende katılayım dedim.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

dua edin biranönce bugün 2808 görsün yoksa yükselmesini çok bekleriz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

2808 görmeden biyere ayrılmaz dolar.

Cesur2307 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

1 mayısta zaten yükselir biraz salınca dolara ikinci yarıdan girebiliriz akşamki piyasayı takip ederek.

2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

arkadaşlar ben akşama doğru doların alım fırsatı vereceğini düşünyorum amerikan borsalarının açılmasını ve ne tepki vereceğini bekleyelim. Duruma bakıp öyle girelim diyorum.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Akşam ki piyasayı etkileyecek veriler daha çok. 17:30 da belli olur durum.

Babalar_Dont_Cort için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Gayrı safi yurt içi hasıla en önemlisi zaten akşam ki piyasaları etkileyebilir bu beklenti altı rakam.

Babalar_Dont_Cort için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

biraz bekleyip göreceğiz.

muamma için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

veri iyi değil

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Şahsen ben dalma kararı aldım 2813 yarısıyla aldım birdaha yakalarsam diğer yarısıylada alacağım. yakalrsam full dalacam.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Gençler bu verilerin iyi gelme olasılığı yüksek. Dolar buradan aslında alınabilir. Ama yinede son 5 beklentinin birinde kötü gelmiş 4 ünde iyi gelmiş . karar sizin. Veri kötü gelirse dolar gömülür iyi gelirse 2840 lara dayar. Şahsi görüşüm bu yönde parçalı girip veriye göre hareket edin.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Gayri Safi Yurtiçi Hasıla (GSYİH) (Çeyreklik) (1. Çeyrek) 15: 30

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Hoşbulduk kardeşim. neolsun para bitince bende bittim :D siz nasılsınız

_YORGUN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

gayrı safi milli hasıla amerika

kader34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

veri kötü gelirse ne 2810 kalır ne 2800 gençler. birazdaha buralarda dolanmaya devam ederse 2800 altı görebilir. biran önce 2820 üzerine atması gerekir kendini. burada veri önemli rol oynuyor.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

2808 tamamlamadan yukarı çıkmaz gibi duruyor arkadaşlar.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

gençler giriyozmu dolara. parayı 4 e bölüp

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

parayı 4 e bölüp giriş yapmaya başlayabiliriz bence

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

ben yavaştan girmeye başlıyorum beyler. 2808 altı zor gibi.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Gençler Gram ons tan dolayı önümüzdeki aylarda gerileyebilir. dolar yıl içinde yeniden 3 tl ye yaklaşacak. 2. 800 e nekadar yakından parçalı olarak girerseniz alım fırsatıdır. Herkese selametle. Hoşca kalın. Ademi görürseniz bana gönderin.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Günaydın arkadaşlar. Ademimi gören varmı?

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

1412
parite . den çıktım kardeşim. dedim ya bi kurban gerekiyodu D

adem19 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Bari dostlar kurtulsun

porti için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Bilmiyom ben ful dolardayim neolcksa olsun dedim gbp skmisti bn cikayimda gbp yukselsim dedim

adem19 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Kardesim birimiz kurbn vrilckti. Gordugun gbi bn gectim parite yukseldi

adem19 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

bende dolara geçtim kardeşim pariteden. 2923 den.

adem19 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

Merhaba Gençler...

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

İyi akşamlar .. benim tayfa adem i gören var mı.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

burada yağmurlu ankara. yağmurda yüz çok gzüel oluyor.

FinanS_MaN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için porti yorumu ()

asıl açık hava yağmurda yüzeceksin.

FinanS_MaN için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!