ALTIN ONS

$1242.1550

Güncel: 18:45:42

USD/TL

5.3870

18:45:44

EUR/TL

6.1094

18:45:44

PARİTE

1.1335

18:45:44

STERLİN

6.7958

18:45:44

GÜMÜŞ

2.5329

18:45:44

XAG

14.6035

18:45:44
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1335 18:45:47
EUR 6.1094 18:45:47
USD 5.3870 18:45:47
ALTIN ONS $1242.1550 18:45:47

Profil sayfası: Mert_CÖMERT

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Mert_CÖMERT

Kayıt tarihi:30 Eylül 2015

Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.

Yorum sayısı:493

Üye puanı:16

Takipçileri:4

Takip edilen:9

Baktığı sayfa:Profil ayarları (16.3.2018 14:40:03)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Mimar/Mühendis

Yaşadığı yer:Konya

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Mert_CÖMERT yorumu ()

%14. 50 odea bank 15 duymadım daha

KRAL_LEONIDAS için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Mert_CÖMERT yorumu ()

adp ye göre dolar gitmesi lazım tık yok

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Mert_CÖMERT yorumu ()

bu bir şey değil saat 14. 00 asıl hareket

iremiymis için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Mert_CÖMERT yorumu ()

tl de değer kaybı 3. 8250 kırmaya 3. 8330 ani sıçrama yapacaktır ytd.

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Mert_CÖMERT yorumu ()

dolar endeksi uykudan uyandı

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

aynen durmak yok yola devam...

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Reis günaydın bu millet denize düşmüş misali.. hareket getirdin berhudar ol..

reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

1. 2500 altı kar satışı dolar lehine bir durum

drturca için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

parite ye dikkat

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Mert_CÖMERT yorumu ()

gün içi dolar rekoru tazeledi

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Az Kullanılmış sıfır ayarinda dolarlarim var. 3. 900 maliyetinde varmi alan:((

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Ustad zirveyi gördük hedef 3. 3000 larmi yani..

atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Gaza geldim yapi kredi bankasından 3. 8020 dolar alindi hayirlisi

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Ver mehteri:((

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

sanada kardeşim:))

Polathan için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

yok böye bir şey ya iki ileri bir geri.

polat_25 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

sıkı durun 3. 8700 hayrlı olsun

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

drenç falan kazımayan dolar da her an son dakika bir haberle 3. 9300 görecek sanırım...

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

nerede ler dolar düşecek diyenler sözüm sizere milleti zehirlediniz köşeye sindinz yazıklar olsun sizlere oyle işnize geledimi engellendiniz diye yazmakla olmuyor kimsein size ihtiyacıda yok bu insanlar belli zaten

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

10 dakikada 3 kuruş yok boyle şey kesin gözü nü yukarı dikmiş 4. xxx seviyeler çok yakın..

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

arkadaşlar yine ne oldu.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

sagolasın :)

ufak_yatirimci için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

arkadaşlar butun haber kanalları rutine baglamış vize olayını hangi kanaldan haber aldınız

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Dunyada bazı ülkelerde işlem gören sanal para:))

Muts için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Saat 17. 59. 59 dolar 3. 6589 saat 18. 00 sonuç ortada

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Bu dolar merkezin sıkı kontrolündemi 3. 6600 dan öte gitmiyor sabahtan beri Fıkır Fıkır oynuyordu

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Hocam sıkı takibimdesin 1/2 boşaltma 3. 7400 üzeri anladım dogrumudur

_TrendLINE_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Yarın ki veri doların yönüne yol verir ölüçüler ve 80ciler 90cılar yarın 15. 30da yerlerini şimdiden ayirsinlar

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

bugun 3. 6300 lerden dolar alanlar; tacsız kıral pele , kaleci beckenbauer, nadia komanencı, rahmetli kenedy de dolar almıştı:))

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Akşam ABD de mehteri verırse vay vay olanı dusunemiyrum:((

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

gülız hanım merhaba:)) kişisel yorumlarınızdaki yazınızdan çok etkilendik sözler sizemi ait merak ettim...

guliz için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Abd büyük elçi konuşuyor

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Arkadaslar abd açıklaması falan mı oldu. Dolar uçtu

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Bu millet doları 3. 7500 yukarı almaya alışmış abd açılışı bu rakamları sanırım ariyacagiz:((

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Bu hafta çok kritik diye düşüncem var abd ÜFE ve TÜFE dolara yön verecek sanırım

DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Kardes hedefim belli zararına hiç dolar satmakm ama dikkatimi çeken galiba bu son tren diye millete dolar sattirmak zaten şu an satışlarla ancak bu seviyeye geldi.

DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Zaten öyle yapıyorum :))

DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Hay yaşa kardeş hani derler ya at izi it izine karış mış:((

DOKTOR42 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

O dediğiniz rakam sığ piyasada dakikalık bir değer 3. 7000 veya 3. 8000 lerden alan icin nereden satsin

atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mert_CÖMERT yorumu ()

Bence o bankayi degistirin

Balalı06 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!